خطر جدید و بزرگ پشت گوش پرسپولیس و استقلال!

خطر جدید و بزرگ پشت گوش پرسپولیس و استقلال!
ملوان با پیروزی برابر گل‌گهر موفق شد تا رتبه سوم جدول صعود کند.
کد خبر: ۱۰۳۴۴
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

ملوان با پیروزی برابر گل‌گهر موفق شد تا رتبه سوم جدول صعود کند.

به گزارش ورزش سه، زمانی که ملوان با مازیار زارع پس از سال‌ها دوری از لیگ برتر در مسیر بازگشت قرار گرفت، خوش‌بین‌ترین انزلی‌چی هم فکر نمی‌کرد که قرار باشد این تیم با عملکرد جوانان درخشانش در جمع بالانشینان لیگ برتر قرار بگیرد.

گلی که سلیمانی امروز از روی نقطه پنالتی مقابل گل‌گهر به ثمر رساند، با حرکت محمد عمری و مهران احمدی همراه بود و جدای از آن، حبیب فرعباسی به‌عنوان دروازه‌بان این تیم توانست همراه با میلاد باقری و محمد طیبی نمایش تحسین‌برانگیزی داشته باشند.

ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران تنها دو شکست تجربه کرده و به غیر از شمس‌آذر و ذوب‌آهن، تیم دیگری موفق نشده در حضور هواداران پرشور ملوان برابر پسران سپید‌پوش مهدی تارتار نتیجه بگیرد.

ملوان حالا ۳۲ امتیازی شده است و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس ۳۶ امتیازی در رده سوم قرار دارد. البته سپاهان به‌عنوان تیم چهارم جدول، سه دیدار کمتر از ملوان دارد که شاید پس از آن شاگردان تارتار رتبه سوم جدول را از دست بدهند؛ اما هیچ‌کدام از طرفداران فوتبال ایران نمی‌تواند عملکرد بی‌نقص این روز‌های این تیم را زیر سؤال ببرد.

ملوان با تارتار و ستارگانش امید اصلی بندر انزلی به شمار می‌رود و پیش‌بینی می‌شود که عملکرد شاگردان تارتار قرار است لبخند مردم این شهر را پررنگ‌تر کند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: