چیستان با جواب: اگر زیر ۱۰ ثانیه درست پاسخ بدهید جز ۱۰ درصد باهوش‌های جهان هستید

چیستان با جواب: اگر زیر ۱۰ ثانیه درست پاسخ بدهید جز ۱۰ درصد باهوش‌های جهان هستید
برای پاسخ به این چیستان باید تمرکز و دقت بالایی داشته باشید تا زیر ۱۰ ثانیه جواب درست بدهید
کد خبر: ۹۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

زی‌سان: چیستان در زبان فارسی از ترکیب دو کلمه «چیست» و «آن» تشکیل شده است. در زبان فارسی غالبا از کلید واژه «چیست» برای طرح پرسش استفاده می‌کنند.

به‌گزارش «زی‌سان»، چیستان در فرهنگ ایرانیان جنبه سرگرمی و تفنن ادبی دارد. البته در بسیاری از مواقع جنبه‌هایی آموزشی نیز دارد. شما در مواجهه با چیستان می‌توانید میزان ضریب هوشی  و اطلاعات خود را بسنجید. در ادامه با «زی‌سان در حل این چیستان همراه باشید.

چیستان (سطح متوسط)

اگر سه ببر در سه دقیقه سه گوسفند را شکار کنند؛ چقدر طول می کشد تا 100 ببر 100 گوسفند را شکار کنند؟

.

.

.

.

.

پاسخ چیستان

می‌دانیم که در مورد پاسخ این چیستان بسیار فکر کرده‌اید. شاید حدس‌های مختلفی را مطرح کرده و مشتاق هستید بدانید پاسخ درست چیست؟ پیشنهاد ما این است که اگر تا کنون به هیچ حدسی و پاسخی نرسیده‌اید، به این چیستان نسبتا آسان بیشتر فکر کنید.اما اگر مشتاق هستید که پاسخ را ببینید، در پایین می‌توان آن را مشاهده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ:

«سه‌دقیقه»

برای شکار سه گوسفند سه ببر تنها سه دقیقه نیاز داشته‌اند در صورت حفظ نسبت برابر با گوسفندها در زمان هیچ‌گونه تغییری نخواهیم داشت. مثلا 100 ببر برای شکار 100گوسفند یا 330 ببر برای شکار 330 گوسفند، همان سه دقیقه را نیاز دارند. 

اگر این چیستان برای شما جذاب بود یا فکر می‌کنید برای سنجش هوش شناختی و ضریب هوشی خود نیازمند سنجش بیشتر هستید، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه چیستان‌های سایت «زی‌سان» دیدن کنید. برای دیدن چیستان‌های با جواب بیشتر تنها کافی است بر روی قسمت زندگی و سرگرمی «زی‌سان» کلیک کنید. 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون
دیدنی‌ها