خریداران این خودروی لوکس چینی برندگان بزرگ بازار خودرو هستند

خریداران این خودروی لوکس چینی برندگان بزرگ بازار خودرو هستند
جیلی از جمله برند‌های خودرویی محبوب چینی محسوب می‌شود که سابقه خوبی هم در بازار ایران دارد.
کد خبر: ۶۱۷۷
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

زی‌سان: حال در دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی جیلی با یک شاسی‌بلند جذاب به نام آزکارا قرار دارد که توسط شرکت فرداموتورز عرضه می‌شود. قیمت قطعی این خودرو در سامانه یکپارچه ۱.۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. نکته عجیب اینجاست که قیمت این خودرو در بازار آزاد ۳ تا ۴.۲ میلیارد تومان است. همچنین حواله‌های آزکارا نیز با قیمت ۵۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد این کراس اوور دو دیفرانسیل در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای و قرمز عرضه خواهد شد.

قیمت جیلی آزکارا در بازار

جیلی آزکارا ۳سال یا ۶۰ هزار کیلومتر شرایط فروش جیلی آزکارا کراس اوور هیبرید و دو دیفرانسیل فردا موتورز ویژه آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. دارد و کلیه هزینه‌های بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری بر عهده شرکت است. اما هزینه بیمه بدنه و مالیات بر ارزش افزوده بر عهده مشتری است.

مشخصات فنی جیلی آزکارا

نمای داخلی جیلی آزکارا

در قسمت قوای محرکه این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ با فناوری GDI و یک موتور برقی ۴۸ ولتی (هیبرید خفیف) استفاده شده. موتور بنزینی به تنهایی می‌تواند ۱۷۷ اسب بخار و ۲۵۵ نیوتن متر تولید کند و از طرفی دیگر موتور برقی هم قادر به تولید ۱۳ اسب بخار و ۴۵ نیوتن متر است. در مجموع این دو موتور برقی و بنزینی می‌توانند ۱۹۰ اسب بخار توان و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تحویل دهند. در نهایت خروجی پیشرانه هیبرید به هر چهار چرخ خودرو می‌رسد.

قیمت جیلی آزکارا در سامانه یکپارچه

جیلی آزکارا با قیمت قطعی ۱۵ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال در سامانه یکپارچه عرضه شده است.

مشخصات جیلی آزکارا

منبع: روزگار خودرو

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون