بازیگر فیلم‌های مستهجن تصاویر مربوط به تهران را از اینستاگرام حذف کرد

ماجرای سفر رازآلود «ویتنی رایت» به ایران؛ بازیگر فیلم‌های مستهجن چگونه سر از تهران درآورد؟!

ماجرای سفر رازآلود «ویتنی رایت» به ایران؛ بازیگر فیلم‌های مستهجن چگونه سر از تهران درآورد؟!
ماجرا از جایی شروع شد که ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌های جنسی و غیراخلاقی استوری‌ از خود در کاخ گلستان در تهران منتشر کرد. او در این عکس ظاهری کاملاً پوشیده، مطابق پوشش عرف در ایران دارد.
کد خبر: ۶۰۱۳
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

زی‌سان: آیا ویتنی رایت بازیگر مشهور فیلم‌های غیراخلاقی به ایران سفر کرده است؟ این سوالی است که هنوز هیچ کس پاسخ دقیق آن را نمی‌داند، اما انتشار تصاویری از او که گفته می‌شود در ایران گرفته شده است جنجال بزرگی به پا کرده است.

به گزارش زی‌سان، ماجرا از جایی شروع شد که ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌های جنسی و غیراخلاقی استوری‌ از خود در کاخ گلستان در تهران منتشر کرد. او در این عکس ظاهری کاملاً پوشیده، مطابق پوشش عرف در ایران دارد. ویتنی رایت چندی قبل هم با انتشار یک استوری از مخاطبان خود خواسته بود تا بهترین غذا‌ها و دیدنی‌های تهران را به او معرفی کنند.

در صفحه اینستاگرام او عکس‌هایی از سفر او به هند، لبنان و مصر نیز دیده می‌شود و آخرین تصویر استوری اینستاگرام او نشان می‌دهد در بغداد به سر می‌برد.   ویتنی رایت از مدافعان مردم فلسطین هم هست و در قسمت معرفی اکانت اینستاگرام خود شعار «فلسطین را آزاد کنید» را نوشته است. حضور او در ایران، اما با واکنش منفی کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. بسیاری این سؤال را مطرح کرده اند که چطور و چرا یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی باید در ایران به راحتی حضور داشته باشد.

ماجرای سفر رازآلود «ویتنی رایت» به ایران؛ بازیگر فیلم‌های مستهجن چگونه سر از تهران درآورد؟!

تصویر منتسب به ویتنی رایت در کاخ گلستان

ستاره پسیانی، بازیگر مشهور نیز از جمله کسانی بود که به حضور این بازیگر در ایران واکنش نشان داد. او با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق اعتراض کرد. او نوشت: «اهالی این سرزمینو برای کشف حجاب به روش‌های مختلف مجازات میکنین اونوقت به بازیگر [فیلم‌های غیراخلاقی]اجازه میدین بیاد برای ایرانگردی؟!»

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در این باره، گفت: «اطلاعی ندارم. سفر شهروندان دیگر کشور‌ها به ایران از طریق وزارت خارجه صورت نمی‌گیرد. شهروندان آمریکایی منعی برای سفر به ایران ندارند و شهروندان ایران امکان سفر به آمریکا را دارند اینکه این فرصت‌ها برابر و مساوی است این‌ها مورد قضاوت قرار می‌گیرد. از موضوع مورد اشاره شما شخصا اطلاعی ندارم.»

در این بین برخی هم معتقدند که این تصاویر جعلی است و او به ایران سفر نکرده است. مخصوصا اینکه رایت تصاویر را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. اما سایت اصولگرای تابناک در این باره دیدگاه دیگری دارد و نوشته است: «شماری از استوری‌ها از بازدید او (ویتنی رایت) از سفارت سابق آمریکا در تهران در خیابان طالقانی بود که جنجال ساز شد. گروهی از ایرانی‌ها شروع به ریپورت عکس‌های او از ایران کردند و به همین دلیل این پورن استار این تصاویر را پاک کرده است.»

ویتنی رایت در سال ۱۹۹۱ در اوکلاهاما سیتی، مرکز ایالت اوکلاهاما، در خانواده‌ای با تبار بومی آمریکایی و ولزی به دنیا آمد. او تحصیل در رشته پرستاری و همچنین تکنسین داروسازی را آغاز کرد و هر دو را رها کرد و به مدت ۱۰ ماه به عنوان رقصنده در اوکلاهاما کار کرد. در ویکی‌پدیای او نوشته شده است: «او که به دنبال جهش دیگری در حرفه خود بود، در سال ۲۰۱۶ به عنوان بازیگر وارد صنعت پورنوگرافی شد.»

یک سفر جنجالی دیگر

این اولین بار نیست که یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی به ایران سفر می‌کند سال ۱۳۹۵ کندی چارمز هم برای جراجی پلاستیک به ایران سفر کرده بود و در پستی اینستاگرامی نوشت به دلیل شهرت بالای جراحان زیبایی کشور به صورت محرمانه به ایران سفر کرده است.

این بازیگر در پست اینستاگرامی‌اش عکسی سلفی با عینک آفتابی و روسری منتشر کرد و نوشت: "من تعطیلات را در ایران سپری کردم. ایرانیان بسیار مهربان و بخشنده‌اند و حتی اگر تو را نشناسند هم هرکاری از دستشان بربیاید برایت انجام میدهند. بینی من صاف نیست و ایرانیان بهترین جراح بینی در جهان هستند، ولی بینی من مشکلی ندارد".

ماجرای سفر رازآلود «ویتنی رایت» به ایران

سفر کندی چارمز به تهران در میانه دهه نود

این بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی نیز پس از مشاهده حجم انبوهی از نظرات در زیر پست سفر خود به ایران، آن را پاک کرد. سفر کندی چارمز هم با واکنش‌های فراوانی در افکار عمومی روبه رو شد و برخی این پرسش را مطرح کرده‌اند که او چگونه مجوز سفر به ایران را دریافت کرده است.

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
زارعی
cm_time
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
cm
به نظر من ایشان در کشور خود در فیلم نقش پورن بازی کرده است طبق قانون کشور خود عمل کرده است ما نمی توانیم او را مواخذه کنیم قضاوت کردن در مورد عمل گذشته افراد خلاف میران حال فعلی است چه بسا تغییر کرده باشد
Iran (Islamic Republic of)
person
حمید
cm_time
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
cm
اینقده هم دیگه کشش ندید اگه توایران بازی کرد اونوقت بگیریدش!!!?
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۲
گوناگون