(تصاویر) اولین حضور تیلور سوئیفت بعد از جنجال تصاویر برهنه

(تصاویر) اولین حضور تیلور سوئیفت بعد از جنجال تصاویر برهنه
تیلور سوئیفت بعد از جنجال انتشار تصاویر جعلی برهنه در شبکه‌های اجتماعی در یک محفل عمومی و در جریان یک مسابقه ورزشی حاضر شد.
کد خبر: ۵۲۷۵
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

زی‌سان: «تراویس کلس» نامزد تیلور سوئیفت یک بازیکن فوتبال آمریکایی و عضو تیم» «چیفز» است. این تیم در بازی روز یکشنبه مقابل «راونز» توانست با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ پیروز شود و بلیط بازی سوپربول سال ۲۰۲۴ را رزرو کرد. اما نکته مهم این مسابقه حضور تیلور سوئیفت برای تماشای بازی نامزدش بود و همراه وی پیروزی را در زمین مسابقه جشن گرفت. تصاویر حضور این خواننده جنجالی آمریکایی در کنار «تراویس کلس» اکنون در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است. 

به گزارش زی‌سان، در بازی روز یکشنبه «چیفز» با پیروزی برابر «راونز» جایزه «لامار هانت» را دریافت کرد. در این مراسم پدر و مادر کلس یعنی اد و دونا کلس نیز در زمین حضور داشتند. چیفز، قهرمان سال گذشته سوپربول، برای مسابقه سوپربول سال ۲۰۲۴ باید در برابر برنده بازی یکشنبه NFC بین 49ers و Lions قرار بگیرد تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. 

تیلور سویفت و تراویس کلس

تشویق تراویس توسط تیلور سویفت

کلس، ۳۴ ساله، نه تنها اولین تاچ داون مسابقه قهرمانی را به ثمر رساند، بلکه رکورد ۱۵۱ دریافت «جری رایس» را با ۱۵۲ دریافت شکست. 

تیلور سیوفت در کنار مادر تراویس

گفتنیست که طی روز‌های گذشته انتشار گسترده تصاویر برهنه و جعلی تیلور سوئیفت در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا کرد. این تصاویر جعلی با هوش مصنوعی و بر اساس دیپ فیک طراحی شده بود به طوری که تشخیص واقعی بودن یا نبودن آن‌ها بسیار دشوار بود. این اقدام جنجال زیادی به همراه داشت که در نهایت واکنش کنگره آمریکا مبنی بر سوء استفاده از تکنولوژی در موارد غیر اخلاقی را به همراه داشت. تصاویر برهنه تیلور سوئیفت در شبکه ایکس بیش از ۵۰ میلیون بار دیده شد.

تیلور سوئیفت

تراویس کلس

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون