ماجرای ویدئو جنجالی دریک چیست؟

انفجار توئیتر با ویدئو غیراخلاقی «دریک» رپر کانادایی

انفجار توئیتر با ویدئو غیراخلاقی «دریک» رپر کانادایی
دریک تاکنون به توفانی که  این ویدئو ایجاد کرده واکنشی مستقیم نشان نداده است و ظاهرا به نظر نمی‌رسد از این ماجرا ناراحت و نگران باشد.
کد خبر: ۶۵۴۴
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

زی‌‌سان: پس از ماجرای تصاویر فیک و برهنه از تیلور سوئیفت که سروصدای زیادی به پا کرد حالا انتشار ویدئوی غیر اخلاقی از دریک رپر کانادایی جنجال تازه‌ای را به پا کرده است.

به گزارش زی‌سان، شبکه ایکس (توئیتر) پس از ترندشدن ویدئوی غیراخلاقی دریک بیشترین دانلود را در بین تمامی اپلیکیشن‌های اپ استور تجربه کرد.

هشتگ DrakeVideo از روز چهارشنبه در آمریکا بعد از انتشار ویدئویی که ابتدا تصور می‌شد رپر آمریکایی دریک در آن به صورت نیمه‌برهنه حضور دارد، در سرتاسر این شبکه‌ی اجتماعی منتشر و جریان‌ساز شد.

مدت کوتاهی پس از اینکه این پست‌ها در ۱۹ ساعت بیش از ۲۷ میلیون بازدید و ۲۶۰۰۰۰ لایک جمع کردند، حساب کاربری که تصاویر را به اشتراک گذاشته بود به حالت تعلیق درآمد و به دنبال آن X به طور موقت جستجو‌های نام خواننده را مسدود کرد.

اوبری درِیک گراهام  که به صورت حرفه‌ای با نام دریک شناخته می‌شود، رپر و خواننده ۳۸ ساله کانادایی است. دریک یکی از چهره‌های تأثیرگذار در موسیقی عامه‌پسند معاصر است و به دلیل سبک منحصر به فرد خود در ژانر‌های موسیقی آراندبی و هیپ هاپ شناخته شده‌است.

دریک تاکنون به توفانی که  این ویدئو ایجاد کرده واکنشی مستقیم نشان نداده است و ظاهرا به نظر نمی‌رسد از این ماجرا ناراحت و نگران باشد. او پس از این ماجرا در پستی اینستاگرامی به پسر عمویش ادای احترام کرده است. در استوری اینستاگرام تصویری از جت شخصی خود منتشر کرد و البته نشانی از خشم در این استوری دیده نمی‌شود.

انفجار توئیتر با ویدئو غیراخلاقی خواننده آمریکاییبرخی این تصویر اینستاگرام دریک را واکنشی به انتشار ویدئو جنجالی می‌دانند


ایلان ماسک، مالک ایکس، روز چهارشنبه از صعود این اپلیکیشن به ابتدای لیست اپ استور خبر داد و نوشت: «اگر برای هر بار که رسانه‌ای گزارش می‌داد که یکی دیگر از شرکت‌هایم سقوط خواهد کرد، یک دلار پس انداز می‌کردم، هرگز نیازی به جمع‌آوری سرمایه از دیگر سرمایه‌گذاران نداشتم.»

جو بناروچ، سخنگوی ایکس، در بیانیه‌ای اعلام کرد این شبکه‌ی اجتماعی «کاملاً به حفظ محیطی امن و محترمانه برای همه‌ی کاربران متعهد است» و افزود که این شرکت سیاستِ سخت‌گیرانه برای اشتراک‌گذاری تصاویر برهنه دارد.


به گفته‌ی بناروچ، ایکس در حال حاضر اقداماتی را در ارتباط با هزاران پست انجام داده است و این پلتفرم به طور فعال وضعیت را تحت نظر دارد تا پست‌هایِ متخلف جدید را به سرعت حذف کند.

براساس گزارش‌ها اندکی پس از انتشار بیانیه کماکان می‌شد با جستجوی نام دریک در تب ویدئو و اسکرول کردن زیاد، هفت پست یک روزه را پیدا کرد که برخی از آن‌ها میلیون‌ها بازدید داشتند.

جنجال دریک به توئیتر فارسی هم رسیده است و روز‌های گذشته بسیاری به ویدئو او واکنش نشان دادند.

حدود دو هفته پیش نیز انتشار تصاویر بر هنه اما فیک تیلور سوئیف برنده چهار جایزه گرمی خبرساز شد و واکنش‌های زیادی برانگیخت. بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از جمله ایکس در آن ماجرا ناچار شدند تصاویر غیرواقعی تیلور سوئیفت را فیلتر کنند و حتی نام تیلور سوئیفت نیز برای مدتی مسدود شد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون