(عکس) پوشش ژیلا صادقی جنجالی شد +جزئیات و واکنش‌ها

(عکس) پوشش ژیلا صادقی جنجالی شد +جزئیات و واکنش‌ها
ژیلا صادقی بعد از مدتی دوری از قاب تلویزیون روز سه شنبه با پوششی متفاوت در برنامه «سلام صبح بخیر» حاضر شد.
کد خبر: ۴۰۸۴
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

روزنامه فرهیختگان نوشت: ژیلا صادقی بعد از مدتی دوری از قاب تلویزیون روز سه شنبه (۲۶ دی ماه ۱۴۰۲) با پوششی متفاوت از آنچه تا به امروز در مدیوم تلویزیون دیده شده به عنوان مجری در برنامه «سلام صبح بخیر» حاضر شد. 

پوشش متفاوت این مجری در برنامه واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت؛ عمده نظرات افراد در فضای مجازی را به سه دسته می‌توان تقسیم کرد. گروه اول با برداشتی سیاسی از این اقدام معتقدند رسانه ملی تحت یک دستور خارج از سازمان و به دلیل نزدیک شدن به انتخابات تلاش دارد تصویر تازه‌ای از رواداری و تساهل نسبت به مدل پوشش دیگری را نشان دهد.

(عکس) پوشش ژیلا صادقی جنجالی شد +جزئیات و واکنش‌ها

دسته دوم رسانه‌ها با تکیه بر اینکه صداوسیما در جذب مخاطب حداقلی شکست خورده است تحلیل‌های خود را مبتنی بر این کردند که تلویزیون با واقعیت‌های تازه‌ای از شیوه مدیریت و تعامل با مخاطب رو‌به‌رو شده و بازگشت ژیلا صادقی به آنتن از نشانه‌های این رویه جدید است.

سومین دسته که عمدتا از کاربران فضای مجازی هستند این اقدام تلویزیون را عقب‌نشینی از مواضع صداوسیما در مواجهه با پوشش زنان دانسته که متاثر از اتفاقات پاییز ۱۴۰۱ است.

البته این‌ها گمانه‌زنی‌هایی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود و همچنان رسانه ملی در این خصوص توضیحاتی نداده است؛ ضمن اینکه ژیلا صادقی سال‌ها پیش هم با پوششی مشابه در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشته است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون