مجری تلویزیون با اظهاراتش جنجال به پا می‌کند

ژیلا صادقی؛ از ساختار شکنی در پوشش تا حمله به حسن روحانی

ژیلا صادقی؛ از ساختار شکنی در پوشش تا حمله به حسن روحانی
ژیلا صادقی در استوری اینستاگرام خود به این اظهار نظر کامبیر مهدیزاده واکنش نشان داد و به نوعی از اظهار نظر قبلی خود عقب نشینی کرد. او به حسن روحانی حمله کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۶
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

زی‌سان: ژیلا صادقی مجری تلویزیون به یکی از چهره جنجالی این روزهای رسانه‌ها تبدیل شده است. او که اجرای برنامه تلویزیونی «سلام، صبح به خیر» را برعهده دارد، گاهی با اظهار نظرهایش خبرساز می‌شود. اما موضع گیری‌هایش گاهی هم باعث دردسرش می‌شوند و ناچار حرف خود را پس می‌گیرد. 

به گزارش زی‌سان،‌ اخیرا ژیلا صادقی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور، تورم و گرانی گفته بود:‌ «کاش بر می‌گشتیم به همان دو سه سال قبل، در این سه سال گرانی و وضعیت اقتصادی بدتر شد و همه چیز به هم ریخت.» 

این اظهار نظر او بازتاب وسیعی داشت و رسانه‌ها با عنوان «آرزوی محال مجری تلویزیون» به آن پرداختند. در شبکه‌های اجتماعی هم کاربران زیادی آن را باز نشر دادند. اما توئیت کامبیر مهدیزاده داماد حسن روحانی در این رابطه سروصدا به پا کرد. او با انتشار ویدئوی سخنان ژیلا صادقی، آن را به عنوان اعتراف مجری تلوزیون تفسیر کرد و نوشت: «روحانی کجایی؟ با فانوس دنبال تو می‌گردند.»

ژیلا صادقی در استوری اینستاگرام خود به این اظهار نظر کامبیر مهدیزاده واکنش نشان داد و به نوعی از اظهار نظر قبلی خود عقب نشینی کرد. او به حسن روحانی حمله کرد و نوشت:‌ «دوران پدر خانم حضرتعالی که فاجعه بار بود؛ هنوز از رانت ارز دولتی دوران آقای روحانی اقتصاد و تولید کشور کمر راست نکرده است». او نوشته است: «اگر من حرفی زدم منظورم اغتشاشات سال گذشته بود که دلار رو از ۲۷ تومن یهو ۵۰ تومن کرد. منظورم اتفاقات پسا کرونا بود.» این مجری تلویزیون خطاب به مهدیزاده نوشت:‌ «راستی یادتونه دولت پدرخانم شما از آوردن واکسن کرونا هم عاجز بود؟» 

ژیلا صادقی از ساختار شکنی در پوشش تا حمله به حسن روحانی

حالا کاربران شبکه های اجتماعی می‌گویند عقب نشینی ژیلا صادقی به خاطر مصلحت اندیشی شغلی بوده باشد. چرا که سخنان او به عنوان یک مجری تلویزیون بازتاب وسیعی داشت. 

ژیلا صادقی مجری 50 ساله صداوسیما پیش از این نیز بارها با مواضع خود خبرساز شده بود اما در موارد پیشین ظاهرا نیازی مصلحت اندیشی نبود. به هر صورت می‌توان گفت در حال حاضر او جنجالی‌ترین چهره رسانه ملی است. 

او اخیرا در فراخوان انتخابات مجلس شرکت کرد اما فراخوانش کمی متفاوت بود. ژیلا صادقی نوشت: «گله‌مندم، اما رای می‌دهم.»

ژیلا صادقی از ساختار شکنی در پوشش تا حمله به حسن روحانی

او چندی پیش نیز درباره مادرانی که از طرح ویژه خرید خودرو استفاده می‌کنند و سپس امتیاز خود را به فروش می‌رسانند گفته بود، این رفتار آنها «دَلِگی» و «زیادخواهی» است. او تاکید کرد که این طرح برای مادرانی است که امکان خرید خودرو ندارند، نه برای کسانی که این امکان را دارند و پس از آن اقدام به فروش امتیاز خود می‌کنند. این ادبیات ژیلا صادقی از سوی برخی رسانه‌ها «توهین آمیز» ارزیابی شد. 

در ماجرای کلاهبرداری کوروش کمپانی، ژیلا صادقی به شدت از سلبریتی‌هایی که این شرکت را تبلیغ کرده بودند انتقاد کرد و گفت که آنها پول دارند و می‌توانند وکیل بگیرند ولی خیلی از مالباختگان حتی توان گرفتن وکیل را هم ندارند. به گفته صادقی این سلبریتی‌ها بودند که با اعتماد بی‌جا به کوروش کمپانی توجه بسیاری از مالباختگان را به این شرکت جلب کردند. 

اظهارات او با واکنش تند بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون روبه رو شد. بختیاری به دفاع از همکارانش پرداخت و نوشت: «خودم از اولین کسانی بودم که پیشنهاد کوروش کمپانی را به دلیل نامعقول بودن حرکتش قبول نکردم... اما میدونم اگه همکاران من هم چپ و راست روی آنتن تلویزیون بودن و کار اصلی خودشون رو میتوانستند انجام بدهند، هرگز تن به تبلیغات این چنینی نمی‌دادند... سیس وکیل برداشتن و از موضع قدرت صحبت مردن آن هم در شرایطی که میدانی همکارانت در چه فشار اقتصادی هستند و چطوری آبروداری می‌کنند و به خیلی دلایل نمی‌توانند اجرا یا بازی کنند انسانی نیست...»

حتی در یکی از برنامه‌های اخیر ادبیات ژیلا صادقی درباره تتلو نیز بحث برانگیز شد. او با پخش تصاویر مادر امیر تتلو عملاً به نوعی با او هم دردی کرد و از او با لفظ تتلوی بزرگوار و نازنین یاد کرد! این موضع گیری از رسانه‌های اصولگرا «عجیب» ارزیابی شد. 

ژیلا صادقی از ساختار شکنی در پوشش تا حمله به حسن روحانی

پوشش ژیلا صادقی نیز چندی پیش حاشیه ساز شده بود. او به عنوان یک مجری زن در تلویزیون مدل مانتو خاصی می‌پوشید و این تصور را در بیننده ایجاد می‌کرد که  کت و دامن و روسری پوشیده است که بی‌سابقه تلقی شد و واکنش‌هایی در پی داشت. محافل اصولگرا از پوشش او به شدت ناراضی بودند.  بسیاری معتقد بودند که این پوشش در خیابان با برخورد گشت ارشاد همراه می‌شود. برخی نیز آن را یک پیشرفت مناسب تلقی کردند و از آن دفاع کردند. اما نهایتا پوشش صادقی تغییر کرد، با این حال همچنان پیشروتر از دیگر مجریان زن تلویزیون است. 

رئیس صداوسیما در واکنش به انتقادات از پوشش صادقی در همان مقطع گفته بود: «قاعده پوشش در صدا و سیما باید با رعایت حدود شرعی، قاعده و ضابطه صدا وسیما باشد و اگر تخلفی در این زمینه رخ داده باشد، تذکر داده می‌شود.»

سایر اخبار
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون