ساعت دقیق بازی رئال مادرید با بارسلونا امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ + ترکیب احتمالی

ساعت دقیق بازی رئال مادرید با بارسلونا امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ + ترکیب احتمالی
تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در هفته یازدهم مسابقات لالیگا در یک دیدار حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کد خبر: ۳۸۴۲۴
|
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴

زی‌سان: تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در در چارچوب هفته یازدهم لالیگا امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش «زی‌سان»، بازی الکلاسیکو ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

دو تیم در شرایطی به یکدیگر دیدار خواهند کرد که فاصله آنها در جدول مسابقات لالیگا تنها ۳ امتیاز است. بارسلونا با هدایت هانسی فلیک از مجموع ۱۰ بازی ۲۷ امتیاز کسب کرده وصدرنشین جدول است. در سوی مقابل تیم رئال مادرید نیز با ۲۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و این تیم را تعقیب می‌کند. 

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند تیم‌های آلمانی را شکست دهند.

ساعت دقیق بازی رئال مادرید با بارسلونا امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ + ترکیب احتمالی

طرفداران بارسلونا امیدوار هستند با تیم آماده فلیکس ناکامی‌های چند سال اخیر در دیدار‌های الکالسیکو را به فراموشی سپرده و موفق به کسب برد بزرگ در مادرید شوند. 

بازی دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود. 

شایان ذکر است که کمیته داوران فوتبال اسپانیا، سانچز مارتینز را برای قضاوت بازی رئال مادرید - بارسلونا در روز شنبه تعیین کرد.

ترکیب احتمالی بارسلونا و رئال مادرید

رونالد آرائوخو، فران تورس، آندریاس کریستنسن، مارک برنال و مارک آندره‌تر اشتگن مصدومان بارسلونا هستند، اما شاید اریک گارسیا در لیست قرار بگیرد. روبرت لواندوفسکی در این فصل فرم فوق‌العاده‌ای دارد و در ۱۳ بازی در رقابت‌های مختلف ۱۵ گل زده از جمله ۱۲ گل در ۱۰ بازی لالیگا و در این بازی هم فرمانده خط حمله بارسلونا خواهد بود.

رئال مادرید با مصدومیت دو بازیکن خود مواجه شده، تیبو کورتوا و رودریگو با مشکلاتی که در دیدار با دورتموند برایشان پیش آمده دو تا سه هفته نمی‌توانند بازی کنند.

ساعت دقیق بازی رئال مادرید با بارسلونا امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ + ترکیب احتمالی

آندری لونین در دروازه می‌ایستد، اما نبود رودریگو احتمالاً به تغییر سیستم بازی منجر می‌شود و احتمالاً بلینگام پشت سر وینیسیوس جونیور و امباپه قرار می‌گیرد. بلینگام هنوز در این فصل گل نزده، اما وینیسیوس با هت‌تریک مقابل دورتموند آمار این فصل خود را به هشت گل رساند مثل امباپه که در ۱۳ بازی همین تعداد گل زده. براهیم دیاس می‌تواند در لیست قرار بگیرد و گزینه جذابی از روی نیمکت باشد، اما داوید آلابا و دنی کارواخال مثل کورتوا و رودریگو به این بازی نمی‌رسند.

ترکیب احتمالی بارسلونا:

پنیا، کونده، کوبارسیف اینیگوف بالده، کاسادو، پدری، یامال، فرمین، رافینیا، لواندوفسکی

ترکیب احتمالی رئال مادرید: 

لونین، واسکز، رودیگر، میلیتائو، مندی، والورده، شوامنی، مودریچ، بلینگام، وینیسیوس، امباپه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: