مقصر شکست فاجعه بار «جوکر؛ جنون مشترک» کیست؟

فاجعه‌ای به نام «جوکر؛ جنون مشترک»!

فاجعه‌ای به نام «جوکر؛ جنون مشترک»!
با گذشت یک آخر هفته از اکران «جوکر؛ جنون مشترک» مشخص شده است که این فیلم به هیچ وجه قرار نیست موفقیتی در حد فیلم اول باشد.
کد خبر: ۳۷۱۳۹
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

زی‌سان: با گذشت یک آخر هفته از اکران  «جوکر؛ جنون مشترک» مشخص شده است که این فیلم به هیچ وجه قرار نیست موفقیتی در حد فیلم اول باشد.

به گزارش زی‌سان به نقل از دیلی سینما؛ قسمت دوم جوکر در افتتاحیه خود ۳۷.۸ میلیون دلار در آمریکا فروخت که حتی کمتر ار نصف فروش افتتاحیه قسمت اول است. امتیاز ۳۳% در روتن تومیتوز و ۵.۳ در آی ام دی بی هم نشان از شکست تجاری و هنری فیلم دارد و رسانه‌های اجتماعی پر از ویدیوی افرادی شده که به مردم می‌گویند این فیلم را نبینند.

حالا رسانه‌های سینمایی هم به دنبال مقصر این اتفاق می‌گردند. هالیوود ریپورتر در گزارشی مفصل با نام «چرا کسی برای جوکر دو اخراج نمیشود» به بررسی به دلایلشکست این فیلم اشاره کرده است. در این مطلب آمده که تاد فیلیپس و واکین فونیکس هر کدام ۲۰ میلیون دلار و گاگا ۱۲ میلیون دلار برای این فیلم حقوق گرفته اند و بودجه فیلم هم نزدیک به ۱۹۰ میلیون دلار (در مقابل بودجه ۵۵ میلیون دلاری قسمت اول) بوده است. در این مطلب یکی از دلایل این شکست دادن اختیار کامل به تاد فیلیپس در جوکر ۲ معرفی شده. از قرار معلوم تنها به مدیر استودیو جواب پس می‌داده و اجازه هیچگونه نمایش آزمایشی را هم نداده است.

اما مقصر دوم در رسانه‌ها واکین فونیکس معرفی شده و گفته شده ایده اولیه فیلم که موزیکالی با حضور جوکر بوده اولین ر توسط او مطرح شده و گفته که این ایده در یک رویا به ذهنش رسیده و فیلیپس هم همین ایده را به مدیر عامل برادران وارنر توبی امریک گفته است و پروژه را تصویب کرده. در این گزارش یکی از منابع در پاسخ به اینکه این موزیکال برای چه کسی ساخته شده، گفت» برای یک نفر: واکین!» حرفی که نشان می‌دهد این بازیگر برنده اسکار، قدرت زیادی در تصمیمات خلاقانه فیلم داشته است.

فاجعه‌ای به نام «جوکر؛ جنون مشترک»!

در این مطلب همچنین برای اولین بار افشا شده که در فیلم اول قرار بوده در پایان فیلم جوکر، مانند شخصیتی که در «شوالیه تاریکی» داشته، با شیشه‌های شکسته لب خود را برش دهد. اما نولان کارگردان «شوالیه تاریکی» که در زمان فیلم هنوز رابطه کاری با برادران وارنر داشته، مانع این کار شده است. اما فیلم دوم مانعی برای این کار نبوده است.

 واکنش بسیار تند مخاطبان «جوکر؛ جنون مشترک» بعد از اولین نمایش‌ها

همانطور که از میزان فروش و امتیاز imdb مشخص است «جوکر: جنون مشترک» به هیچوجه نتوانسته مخاطبانی که حتی طرفدار فیلم اول بودند را به خود جذب کند و شبکه‌های اجتماعی مخصوصا تیک تاک پر از ویدیو‌هایی شده است که در آن افراد به انتقاد شدید از این فیلم می‌پردازند و سکانس‌های موزیکال آن را کاملا بی دلیل و بیهوده و فیلم را یک زباله یا کثافت می‌خوانند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: