تاریخ دقیق پخش آنلاین فیلم خجالت نکش ۲

تاریخ دقیق پخش آنلاین فیلم خجالت نکش ۲
به تازگی تاریخ پخش آنلاین فیلم خجالت نکش ۲ با بازی احمد مهران فر که ژانر کمدی دارد، مشخص شد و در ادامه به جزئیاتی از این موضوع می‌پردازیم.
کد خبر: ۳۶۷۵۲
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷

فیلم کمدی خجالت نکش ۲ از روز سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ به‌صورت آنلاین از طریق پلتفرم «فیلم‌نت» اکران خود را آغاز می‌کند. فیلم سینمایی خجالت نکش ۲ به تهیه‌کنندگی «امیر پروین‌حسینی» و کارگردانی «رضا مقصودی»، پس از پایان موفقیت‌آمیز اکران در سینماها، از تاریخ ۱۷ مهر در بخش سینما آنلاین «فیلم‌نت» عرضه خواهد شد.

این فیلم از ساعت ۲۰ به وقت تهران در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.

خجالت نکش ۲ که در سال ۱۴۰۲ ساخته شده، ۹۵ دقیقه زمان دارد و به‌عنوان ادامه‌ای بر فیلم ۱ خجالت نکش ۱، داستان زندگی «قنبر» و «صنم» را دنبال می‌کند. این زوج که در قسمت اول با چالش‌های خاصی مواجه شدند، در این فیلم نیز با مشکلات و موقعیت‌های جدیدی در زندگی مشترکشان روبه‌رو می‌شوند. خجالت نکش ۲ نیز همچون قسمت قبلی، با فضایی کمدی، پر از عشق، شوخی و ماجراجویی، روایت می‌شود.

در این فیلم بازیگرانی همچون «احمد مهرانفر»، «شبنم مقدمی»، «بهاره کیان‌افشار»، «بهرنگ علوی»، «محمد معتضدی»، «سعید امیرسلیمانی» و «مجید شهریاری» حضور دارند.

قسمت اول این مجموعه به کارگردانی «رضا مقصودی» و نویسندگی او به همراه «افرا جورابلو» در سال ۱۳۹۶ ساخته و اکران شد و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه گردید. برای تماشای آنلاین فیلم خجالت نکش ۲ در «فیلم‌نت»، نیازی به اشتراک پلتفرم نیست و علاقه‌مندان می‌توانند با خرید بلیت به قیمت ۸۰ هزار تومان این فیلم را تماشا کنند.

حبس در انتظار لو دهندگان خجالت نکش 2

 الهه قادری، وکیل پایه یک دادگستری و وکیل سیدامیر پروین حسینی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خجالت نکش ۱ و ۲»، با اعلام خبر پیگرد قانونی علیه افرادی که به‌صورت غیرمجاز از این اثر هنری بهره‌برداری کرده و می‌کنند به ایسنا گفت: طبق ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مؤلفان، مصنفان و هنرمندان، هرگونه نشر، پخش یا عرضه اثر بدون اجازه پدیدآورنده جرم محسوب می‌شود و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.»

به گزارش ایسنا، این وکیل در آستانه اکران آنلاین فیلم «خجالت نکش ۲» با اعلام اینکه حکم یک سال و نیم حبس در انتظار این افراد است، افزود: «فیلم «خجالت نکش» به عنوان یک اثر فرهنگی و هنری با محتوای غنی از حمایت قانونی برخوردار است و هرگونه اقدام غیرمجاز در استفاده از این اثر نه‌تن‌ها به حقوق مادی و معنوی پدیدآورندگان آسیب می‌زند، بلکه به اقتصاد فرهنگی کشور نیز لطمه وارد می‌کند. ما در این خصوص از تمامی امکانات قانونی خود استفاده خواهیم کرد و پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: