بلوا در آمریکا؛ پای بیانسه و مایکل جکسون به پرونده جنجالی «شان دیدی» باز شد

بلوا در آمریکا؛ پای بیانسه و مایکل جکسون به پرونده جنجالی «شان دیدی» باز شد
طرفداران، حساب کاربری بیانسه خواننده را با نظرات منفی پر کردند و او را به داشتن ارتباط با خواننده رپ شان کامز، معروف به شان دیدی یا پی دیدی، متهم کردند؛ رپری که جدیدا به اتهامات وحشتناکی دستگیر شده است.
کد خبر: ۳۵۹۶۰
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

همسر بیانسه، جی زی یا شان کوری کارتر (Jay-Z (Sean Corey Carter)) که او نیز خواننده رپ است، بخشی از حلقه درونی دیدی است که قبل از دادگاهِ شان کامز در بازداشت به سر می‌برد. این زوج معروف سال‌هاست با دیدی دوست هستند.

به گزارش زیسان به نقل از راستان، پس از دستگیری دیدی به اتهام قاچاق جنسی و کتک‌کاری، بسیاری از کاربران اینترنتی شروع به بمباران حساب این خواننده در شبکه‌های اجتماعی کردند و خواستار اظهارنظر در این زمینه شدند.

تئوری‌های توطئه مختلفی مورد بحث قرار گرفته‌اند که در آن میان کاربران روی قتل رپر محبوب توپاک شکور (Tupac Shakur) اتفاق‌نظر‌هایی دارند و می‌گویند جی زی و بیانسه در قتل این رپر نوجوان که در زمان مرگش ۱۵ سال داشت، دست داشته‌اند.

همچنین، بنابر حرف‌وحدیث‌ها، جی زی و دیدی با مرگ خواننده دیگری به نام آلیا در یک تصادف رانندگی مرتبط هستند، آن‌هم زمانی آن خواننده با همسرجی زی یعنی بیانسه ملاقات کرد. ظاهراً آلیا «کنار زده شد» تا در کار بیانسه دخالت نکند.

حتی نظرات و ردپا‌هایی مبنی بر دست داشتن جی زی و دیدی در مرگ مایکل جکسون هم وجود دارد!

بیشتر بخوانید:

شان دیدی کیست؟ غول رپ و کارآفرین موفقی که از امپراطوری به بدترین زندان نیویورک رسید

با این‌حال تا این‌جای کار، نام جی زی و بیانسه در کیفرخواست ۱۴ صفحه‌ای که دادستان‌ها علیه پی دیدی مطرح کردند وجود نداشته است. آنها از زمان دستگیری دیدی تاکنون دستگیر یا متهم نشده اند. با این حال، این حقایق به طرفداران اطمینان کافی نمی‌دهد.

بلوا در آمریکا؛ پای بیانسه و مایکل جکسون به پرونده جنجالی «شان دیدی» باز شد

بیانسه از اظهار نظر در این مورد خودداری می‌کند. او به چهره جدید برند جین Levi's تبدیل شده است. آهنگ بیانسه که بخشی از کمپین تبلیغاتی شلوار جین شد، باعث افزایش ۲۰ درصدی ترافیک در فروشگاه‌های ثابت Levi's نسبت به سال گذشته شد. این برند همچنین اعلام کرد که افزایش ترافیک باعث جهش در ارزش سهام Levi's نیز شد.

پی دیدی عصر روز دوشنبه ۱۶ سپتامبر بازداشت شد. کارمندان وزارت امنیت داخلی به هتل محل اقامت دیدی حمله کردند و او را بازداشت کردند. پس از دستگیری، خواننده رپ به دفتر FBI در منهتن منتقل شد.

این خواننده و آهنگ‌ساز به قاچاق افراد به منظور بهره‌برداری جنسی، سازماندهی فعالیت‌های مجرمانه و انتقال افراد به منظور فحشا متهم شده است. او همه اتهامات را رد کرده است.

در حال حاضر، خواننده رپ در زندان بدنام MDC بروکلین بدون وثیقه زندانی است. خواننده رپ تا زمان دادگاه در بازداشت خواهد بود. او در زندان برای جلوگیری از خودکشی تحت کنترل ویژه قرار می‌گیرد.

هفته گذشته، لری لوین، فعال حقوق بشر و زندانی سابق، گفت که دیدی از ترس مسمومیت در زندان دست به اعتصاب غذا زده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: