چرا این ساختمان هندی در مجازی وایرال شده است؟

چرا این ساختمان هندی در مجازی وایرال شده است؟
مرکز آموزشی کوئست در چنای هند، با استفاده از معماری مدرن و طراحی هوشمندانه، فضایی مناسب برای آموزش کودکان ایجاد کرده است. این مرکز با تأکید بر یادگیری آزاد و خلاقانه، کودکان را به رشد و شکوفایی تشویق می‌کند.
کد خبر: ۳۴۵۷۴
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

شرکت معماری KSM، مرکز آموزشی Quest را در چنای، هند طراحی کرده است. این مرکز آموزشی در زمینی به مساحت ۵۴۰ متر مربع واقع شده و حدود ۳۰۰ متر از ساحل فاصله دارد. Quest برای کودکان بین ۸ تا ۱۶ سال طراحی شده و به عنوان فضایی برای یادگیری و تعامل عمل می‌کند، که شامل آموزش اعضا بر اساس علایق آنها به جای یک برنامه درسی مشخص است.

مرکز آموزشی Quest به عنوان مجموعه‌ای از فضا‌های جریان آزاد طراحی شده است که احساس فضا و ارتباط بصری را ایجاد می‌کنند. ورود به ساختمان از طریق یک حیاط جلویی پر از درخت با مجموعه‌ای از پله‌ها و یک رمپ امکان‌پذیر است. ورود به ساختمان مستطیل شکل در مرکز، به یک فضای شبیه آتریوم باز می‌شود که تا ارتفاع کامل ساختمان امتداد دارد، با یک آمفی‌تئاتر در سمت راست و یک فضای گالری در سمت چپ.

در بخش، ساختمان به سمت جنوب، جهت باد محیطی در چنای، باز می‌شود. سمت جنوبی سایت به صورت باغچه‌ای بلند شده است تا از باد جنوب استفاده کند و در عین حال از کانال بادی ایجاد شده توسط جاده طولانی فراتر از سایت بهره‌برداری کند.

معماران: KSM Architecture
تیم طراحی: Sriram Ganapathi، Siddarth Money، Akshaya J، Sathish V، Seran S، Mohanraj K، Ragini P
مساحت: ۷۶۰ فوت مربع
سال: ۲۰۲۱
عکس‌ها: Sreenag BRS
مکان: چنای، هند

منبع: عصر ایران

tags # هند
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون