حسین سلیمانی: بعد از خدا کمال تبریزی برایم خدایی کرد

حسین سلیمانی: بعد از خدا کمال تبریزی برایم خدایی کرد
شب گذشته، چندثانیه از مراسمی که برای تقدیر از کمال تبریزی تدارک دیده شده بود، به طرز غیرمنتظره‌‌ای پیش رفت. حسین سلیمانی که روی سن آمده بود تا از تبریزی صحبت کند ناگهان به دل سی سال پیش زد و از کوچه‌پس‌کوچه‌های دروازه غار گفت.
کد خبر: ۳۴۲۱۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

شب گذشته، چندثانیه از مراسمی که برای تقدیر از کمال تبریزی تدارک دیده شده بود، به طرز غیرمنتظره‌ای پیش رفت. حسین سلیمانی که روی سن آمده بود تا از تبریزی صحبت کند ناگهان به دل سی سال پیش زد و از کوچه‌پس‌کوچه‌های دروازه غار گفت.

او در وصف تبریزی گفت: "۲۹ سال پیش در فقر مطلق و سخت‌ترین شرایط زندگی آقای کمال تبریزی من را برای فیلم «مهر مادری» خود انتخاب کرد. ایشان مسیر زندگی خود و خانواده‌ام را عوض کرد وباید بگویم آقای تبریزی، قطعا اگر شما نبودید، معلوم نبود که من کجا بودم! تمام زندگی خود را مدیون شما هستم و حتی هزینه دانشگاه من را هم ایشان دادند. اگر ایشان نبودند، مطمئنا من آدم سالمی نبودم، من به خاطر شما در این سال‌ها سالم زندگی کردم و می‌توانم بگویم اگر کفر نباشد بعد از خدا شما برایم خدایی کردید، خیلی دوست داشتم یک روز جایزه بگیرم و این حرف‌ها را بزنم، ولی چه جایی بهتر از مراسم تقدیر ایشان. "

منبع: فیلم نیوز

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون