حمله به وینی از بارسلونا: تو لایق توپ طلا نیستی!

حمله به وینی از بارسلونا: تو لایق توپ طلا نیستی!
روزنامه موندودپورتیوو، نزدیک به باشگاه بارسلونا، در حمله به وینیسیوس ادعا کرد که او سزاوار دریافت توپ طلا نیست.
کد خبر: ۳۴۲۰۶
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

وینیسیوس یک بار دیگر حاشیه‌ساز شد و دیشب بعد از گلزنی به سوسیداد هواداران حریف را وادار به سکوت کرد. او خطاب به سکو‌ها هیس داد تا جو را علیه خود کند. بعد از بازی حتی برخی هواداران رئال نیز ضد وینیسیوس موضع گرفتند.

این بهانه خوبی شد برای حمله رسانه هوادار بارسلونا به ستاره برزیلی رئال.

اسکار زاراته در مقاله امروز خود برای موندودپورتیوو علیه وینیسیوس نوشت: «مهاجم برزیلی که پس از گل کردن یک پنالتی به آنوئتا (ورزشگاه سوسیداد) دستور داد دهانش را ببندد، همچنان به رفتار زشت خود در زمین ادامه می‌دهد.

شاگردان کارلو آنچلوتی به اولین پیروزی خارج از خانه این فصل خود در لیگ رسیدند بدون اینکه بهتر از بازی برابر مایورکا و لاس پالماس ظاهر شوند. آنها سه امتیاز را با خوش شانسی و به لطف دو پنالتی گرفتند، جایی که رئال سوسیداد سه توپ را به تیر زد. هواداران سوسیداد بعد از پنالتی دوم رئال فریاد زدند: «اینطوری، اینطوری، اینطوری رئال می‌برد». پنالتی دوم جو ورزشگاه را کاملا ملتهب کرده بود.

وینیسیوس که به دلیل دو بازی ضعیف اخیرش برای برزیل به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود، با انگیزه و عصبانی وارد میدان شد و بعد از گلزنی به هواداران سوسیداد هیس داد.

وینی همچنان به رفتار زشت خود در زمین ادامه می‌دهد که چهره بسیار بدی به رئال مادرید و لالیگا می‌دهد. عملکرد فنی عالی او در فصل گذشته او را به شانس اول توپ طلا در ۲۸ اکتبر تبدیل کرده، اما تحریکات مداوم او برای هواداران رقیب و تحقیر و اعتراض به داوران این را روشن می‌کند که او الگوی خوبی برای کودکان نیست. امسال وینیسیوس درخشش فصل گذشته را هم ندارد. پس از هشت بازی رسمی (شش بازی با رئال مادرید و دو بازی با برزیل)، او تنها دو گل از روی نقطه پنالتی زده است. او با این عملکرد و رفتار‌ها لایق دریافت توپ طلا نیست.»

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون