«مگان مارکل» همسر شاهزاده هری در آستانه ازدواج با این بازیکن چلسی بود؟!

«مگان مارکل» همسر شاهزاده هری در آستانه ازدواج با این بازیکن چلسی بود؟!
مگان مارکل و شاهزاده هری در سال ۲۰۱۸ در یک عروسی مجلل با هم ازدواج کردند، اما همه چیز می‌توانست متفاوت پیش برود
کد خبر: ۳۴
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

مگان مارکل و شاهزاده هری در سال ۲۰۱۸ در یک عروسی مجلل با هم ازدواج کردند، اما همه چیز می‌توانست برای این زوج به گونه‌ای متفاوت پیش برود چرا که یکی از بازیکنان وقت چلسی انگلستان از او درخواست کرده بود قرار بگذارند.

به گزارش زی‌سان، مگان مارکل تقریباً زندگی بسیار متفاوتی داشت، زیرا یک بار «اشلی کول» بازیکن وقت چلسی از او خواست که با او به سر قرار بیاید. دوشس ساسکس در نهایت با شاهزاده هری زندگی مشترک را تشکیل داد و این زوج در سال ۲۰۱۸ ازدواج کردند.

آن‌ها در حال حاضر با دو فرزند خود شاهزاده آرچی و پرنسس لیلیبت در مونتسیتو، کالیفرنیا زندگی می‌کنند. با این حال، مگان توسط اشلی کول دنبال می‌شد و گفته می‌شود که او با پیشنهاد قرار ملاقات با فوتبالیست وسوسه شده، اما روزنامه‌نگار «کیتی هیند» مگان را متقاعد کرد که او را رد کند.

کتی گفت که به مگان گفته «اشلی» به دلیل خیانت به پارتنر‌های خود شناخته شده است و به همین دلیل مگان این رابطه را به بعد موکول کرده است. این گزارشگر اعتراف کرده است که بعد از ۱۰ سال او هنوز به این فکر می‌کند که اگر این توصیه را به مگان نکرده بود چه اتفاقی می‌افتاد. او گفت اگر مگان را تشویق می‌کرد که به سر قرار با اشلی کول برود این احتمال وجود داشت که ان‌ها با همدیگر ازدواج می‌کردند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: