رفتار عجیب باشگاه استقلال در قضیه جذب کریم انصاری‌فرد

رفتار عجیب باشگاه استقلال در قضیه جذب کریم انصاری‌فرد
دوران بازی در اروپا برای کریم انصاری‌فرد حداقل یک فصل دیگر تمدید می‌شود.
کد خبر: ۳۳۹۹۷
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

حضور در استقلال؟ قبل از اینکه پاسخ منفی یا مثبت انصاری‌فرد را بشنوید پیشنهاد رسمی خود را روی میز بگذارید.

به گزارش «زی‌سان» به نقل از ورزش سه، آقای گل سابق فوتبال ایران به دوران بازی خود در اروپا ادامه خواهد داد البته پس از شایعات جدی شب گذشته نکته مهم در این زمینه عدم انجام فعالیت جدی از سوی باشگاه استقلال است که باید مشخصا به خود بازیکن ارائه شود. البته شاید باشگاه استقلال با توجه به ارتباط قدیمی انصاری‌فرد و نکونام موضوع را ساده گرفته است.

مهاجم اردبیلی فوتبال ایران مذاکرات خود را با یک تیم خارجی انجام داده و احتمالا این هفته قرارداد جدید را امضا می‌کند تا به تمام شایعات پیرامون خود خاتمه دهد.

او از لیگ سیزدهم و پس از آقای گلی با تراکتور در جمع لژیونر‌ها قرار گرفته و ۱۱ فصل در بیرون لیگ ایران بازی کرده و در بین بازیکنان ایرانی در این زمینه رکورددار محسوب می‌شود.

کریم که از سال ۲۰۰۹ در میان ملی‌پوشان فوتبال ایران نیز حضور داشته با وجود عدم دعوت در دو اردوی پیشین بازهم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرده، اما با ادامه کار در خارج از ایران حتی نیم نگاه مجددی به بازگشت به تیم ملی دارد. 

شنیده می‌شود او از دو باشگاه در حوزه خلیج فارس هم پیشنهاد خوبی دارد، اما اولویت او به ادامه فوتبال در اروپاست.

در عین حال نکته مهم این است که باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن که فعلا و تا پیش از عقد قرارداد جدید بازیکن آزاد هم محسوب می‌شود کار خاصی انجام نداده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون