همه چیز درباره مینی سریال اتاق شلوغ The Crowded Room

همه چیز درباره مینی سریال اتاق شلوغ The Crowded Room
سریال «اتاق شلوغ /The Crowded Room» جدیدترین مینی سریال از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که در آن، تام هالند نقش اصلی را ایفا می‌کند.
کد خبر: ۳۳۲۶۱
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳

زی‌سان: سریال «اتاق شلوغ /The Crowded Room» جدیدترین مینی سریال از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که در آن، تام هالند نقش اصلی را ایفا می‌کند.

داستان سریال الهام گرفته از داستان زندگی، بیلی میلیگان است. او به اتهام جرایم متعددی از جمله دزدی مسلحانه و آدم‌ربایی در دادگاه حاضر شد. اما با ادعای ابتلا به جنون از سوی وکلایش از رفتن به زندان سر باز زد.

سریال  اتاق شلوغ The Crowded Room

میلیگان اولین کسی بود که به‌دلیل ابتلا به اختلال تجزیه هویت از یک جنایت بزرگ تبرئه شد. همچنین، داستان زندگی او موضوع کتابی غیرداستانی به نام «چندین ذهن بیلی میلیگان»، نوشته دنیل کیز، نیز هست که جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است. اخیرا نیز سریال مستندی از شبکه نتفلیکس به نام Monsters Inside: The ۲۴ Faces of Billy Milligan پخش شد، که به روایت زندگی این متهم می‌پردازد.

اما داستان سریال «اتاق شلوغ» تنها اقتباسی ساده از داستان زندگی میلیگان نخواهد بود. بر اساس آنچه که از گزارش‌های متعدد موجود است، فصل اول این سریال تنها به داستان میلیگان می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:
همه چیز درباره سریال خالکوب آشویتس /The Tattooist of Auschwitz

برخی از تغییرات دیگری که در داستان سریال ایجاد شده بر اساس زندگی فیلم‌نامه‌نویس هالیوودی آکیوا گلدزمن که خالق این سریال نیز هست الهام گرفته شده اند. گلدزمن خالق و تهیه‌کننده اجرایی سریال کوتاه «اتاق شلوغ» است که برای نگارش فیلم‌نامه «ذهن زیبا» برنده جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا شد.

سریال  اتاق شلوغ The Crowded Room

 نام کاراکتر هالند در سریال «اتاق شلوغ» به جای بیلی میلیگان، دنی سالیوان نامیده شده است. دنی سالیوان به‌واسطه مشارکت در یک حادثه تیراندازی مورد غیرمنتظره‌ای را در زندگی خود کشف می‌کند. او تلاش می‌کند تا افراد و حوادث مربوط‌به گذشته را به یاد بیاورد؛ درحالی‌که توسط رایا گودوین با هنرنمایی آماندا سایفرد برای مشارکت در تیراندازی مورد بازجویی قرار می‌گیرد. رایا خیلی زود مشکوک می‌شود که احتمالا مورد پنهان دیگری در داستان پیچیده دنی وجود دارد.

سریال  اتاق شلوغ The Crowded Room

 این سریال جذاب و هیجان‌انگیز داستان زندگی دنی را به‌وسیله‌ی مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها روایت می‌کند که در آنها یک بازپرس کنجکاو به‌سراغ بررسی فراز و نشیب‌های زندگی و گذشته اسرارآمیز این مجرم می‌رود تا پرده از اسرار پنهان بردارد

سریال «اتاق شلوغ» به خوبی هم سرگرم‌کننده‌ست و هم آموزنده است. در حین دیدن این سریال، قدرت تصویر توی ساده‌سازی مسائل پیچیده و انتزاعی، به شما یادآوری می شود و نیاز حیاتی بیلی به شخصیت‌های درونش رو درک می‌کنید. در حالی که سریال برای افشای پیچیدگی‌های داستانی و جزئیات مهم زمان زیادی می‌گذارد، ضرب‌آهنگ آن به اندازه‌ای است که شما را در حالت حدس زدن نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید:
همه چیز درباره مینی سریال بانوی دریاچه/ Lady in the Lake

نکاتی در هر قسمت پخش می‌شود که بینندگان را وادار می‌کند، آنها را مانند یک پازل در کنار هم بگذارند. داستان سرایی «اتاق شلوغ» عالی است و تصویری عالی از اهمیت خودمراقبتی را ارائه می‌دهد.

سریال  اتاق شلوغ The Crowded Room

امی رسوم، ساشا لین، ویل چیس و لیور راز از دیگر بازیگرانی به‌حساب می‌آیند که در این سریال درام مهیج به ایفای نقش می‌پردازند. از بازیگر‌های مهمان سریال اتاق شلوغ نیز می‌توان به جیسون آیزکس، کریستوفر ابوت، توماس سادوسکی و زکری گولینگر اشاره کرد. مینی سریال ده قسمتی «اتاق شلوغ» محصولی از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که پخش آن از تاریخ ۹ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی شروع شده است.  

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون