واکنش اولمو بعد از درخشش در نخستین بازی‌اش برای بارسا

واکنش اولمو بعد از درخشش در نخستین بازی‌اش برای بارسا
ستاره جدید آبی‌اناری‌ها بسیار خوشحال است که توانست در نخست بازی‌اش با پیراهن این تیم گلزنی کند.
News ID: ۳۲۲۴۹
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸

ستاره جدید آبی‌اناری‌ها بسیار خوشحال است که توانست در نخست بازی‌اش با پیراهن این تیم گلزنی کند.

 دنی اولمو در همان بازی نخست حضورش در بارسلونا شایستگی خود را نشان داد. بارسلونا در هفته سوم لالیگا به مصاف رایو وایکانو رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

این بازی تا هشت دقیقه پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد که دنی اولمو بازیکن تعویضی آبی‌اناری‌ها توانست روی پاس لامینه یامال گل پیروزی را به ثمر برساند و نشان دهد که چه خرید ارزشمندی برای تیمش بوده است.

به نوشته مارکا اولمو بعد از بازی گفت: از زمانی که با بارسلونا قرارداد بستم بی‌صبرانه منتظر نخستین بازی خود با پیراهن این تیم بودم. چه آغاز باشکوهی برای من بود.

او ادامه داد: سال‌ها بود که بارسلونا در این ورزشگاه به پیروزی نرسیده بود و بسیار خوشحالیم که این طلسم شکسته شد و توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. احساس کردم که در شرایط بسیار خوبی هستم. مدت‌ها بود که منتظر این لحظه بودم و خوشبختانه آن را تجربه کردم. واقعا خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم.

اولمو در پایان گفت: در این بازی پشت سر لواندوفسکی بازی کردم، اما توانایی بازی‌کردن در هر دو طرف زمین را دارم. هر کجا بازی کنم نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم تا به تیم کمک کنم. در نهایت سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد و من نهایت تلاشم را برای کمک‌کردن به تیم به کار می‌گیرم. یامال به‌خوبی من را پیدا کرد و یک گل زیبا به ثمر رسید.

بارسلونا با بردی که در این بازی به دست آورد ۹ امتیاز شد تا در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار گیرد.

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
non-publishable: ۰ | Under Review: ۰ | Published:
گوناگون