قیمت خانه در مجیدیه/ با چند میلیارد تومان می‌توان در مجیدیه میکروآپارتمان خرید؟

قیمت خانه در مجیدیه/ با چند میلیارد تومان می‌توان در مجیدیه میکروآپارتمان خرید؟
مجیدیه یکی از محله‌های شرقی تهران است که به طور مشترک در مناطق ۷ و ۸ شهرداری تهران قرار دارد. بررسی آگهی‌های فروش خانه در این محله نشان می‌دهد، با بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان می‌توان در محله مجیدیه خانه‌هایی ریزمتراژ خریداری کرد.
کد خبر: ۳۱۷۵۵
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵

مجیدیه یکی از محله‌های شرقی تهران است که به طور مشترک در مناطق ۷ و ۸ شهرداری تهران قرار دارد. بررسی آگهی‌های فروش خانه در این محله نشان می‌دهد، با بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان می‌توان در محله مجیدیه خانه‌هایی ریزمتراژ خریداری کرد. همچنین پرداخت اجاره‌ای بالغ بر ۹ میلیون تومان به مستاجران این امکان را می‌دهد که همین خانه‌ها را سالانه اجاره کنند. 

مجیدیه یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شرق تهران است که بر اساس تقسیمات شهری در مناطق ۸ و ۷ شهرداری پایتخت قرار می‌گیرد. محله مجیدیه از شمال به بزرگراه رسالت، از شرق به خیابان کرمان و از غرب به بزرگراه صیاد شیرازی محدود می‌شود.

بر اساس آخرین گزارش بانک مرکزی متوسط قیمت منطقه ۷ شهرداری بالغ بر متری ۸۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شده و منطقه ۸ نیز متری ۸۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت خانه در مجیدیه

قیمت خانه در مجیدیه/ با چند میلیارد تومان می‌توان در مجیدیه میکروآپارتمان خرید؟

بررسی آگهی‌های فروش مسکن در محله مجیدیه نشان می‌دهد متقاضیانی که بودجه‌ای بین دو تا سه میلیارد تومان دارند می‌توانند واحد‌هایی ریزمتراژ بین ۳۰ تا ۵۰ متری خریداری کنند. برای مثال، مالک آپارتمانی ۳۵ متری در محدوده ابراهیم‌نژاد، واحد ۱۰ ساله خود را دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.

در این بین بودجه سه تا پنج میلیارد تومان، آپارتمان‌هایی با متراژ متوسط را در سبد خرید متقاضیان قرار می‌دهد. همچنین بودجه‌ای بین ۶ تا هفت میلیارد تومان نیز به خریداران امکان می‌دهد آپارتمان‌های بالاتر از ۷۰ متر خریداری کنند.

اکنون آپارتمانی ۸۳ متری در محدوده کرد که ساخت آن به سال ۱۳۹۹ بازمی‌گردد، بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت اجاره خانه در مجیدیه

قیمت خانه در مجیدیه/ با چند میلیارد تومان می‌توان در مجیدیه میکروآپارتمان خرید؟

مستاجران با رهن ۱۰۰ میلیون و پرداخت اجاره ماهانه بالغ بر ۹ میلیون تومان می‌توانند آپارتمانی ۵۰ متری در محدوده مهدوی اجاره کنند. رهنی معادل ۲۰۰ میلیون تومان آپارتمان‌هایی با متراژ بیشتر را در سبد مستاجران قرار می‌دهد.

همچنین افراد با بودجه‌ای بالغ بر ۴۳۰ میلیون تومان می‌توانند آپارتمانی ۵۰ متری را رهن کامل کنند. مستاجرانی که رهنی بالاتر در اختیار دارند، می‌توانند با هزینه دو میلیارد تومان یک آپارتمان بزرگ‌متراژ و نوساز را در این محله رهن کامل کنند.

منبع: تجارت نیوز

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون