جنجال جدید «آیسان اسلامی»؛ حمله عجیب به سیمین پورمهر بلاگر ایرانی و تبلیغ زن‌کشی!

جنجال جدید «آیسان اسلامی»؛ حمله عجیب به سیمین پورمهر بلاگر ایرانی و تبلیغ زن‌کشی!
آیسان اسلامی اینفلوئنسر مشهور که با فحاشی در اینستاگرام به شهرت رسید، حالا در ویدئویی سخنانی مطرح کرده که متهم به زن ستیزی شده است.
کد خبر: ۳۰۸۶۷
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲

آیسان اسلامی اینفلوئنسر مشهور که با فحاشی در اینستاگرام به شهرت رسید، حالا در ویدئویی سخنانی مطرح کرده که متهم به زن ستیزی شده است. 

به گزارش زی‌سان به نقل از راستان، آیسان اسلامی با اشاره به ویدئویی از یک بلاگر دختر ایرانی در دبی که می‌گوید با پول یک شب تفریح یک هفته می‌تواند به سفر برود، به او حمله کرده است. 

اسلامی در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به این بلاگر عنوان کرد: «خواهر من بودی سَرتو می‌بریدم، بی‌ناموسی خط قرمز همه ایرانی‌هاست، یه مردی/پدری/برادری/پسرعمه‌ای تو دبی نیست بیاد گیستو بگیره بیاره ایران بندازت تو اتاق؟ چرا با عربای عربستانی تفریح می‌کنین؟ چرا نسل جدید اینقد بی‌حیا شدن؟».

اما ویدیویی که به رگ غیرت آیسان اسلامی برخورد چه بود؟ «سیمین پورمهر» ماه گذشته با انتشار ویدیویی هزینه زندگی در دبی را با سایر کشور‌ها مقایسه کرد، او در ویدیو خود اظهار کرد که با پول یک شب تفریح در دبی مثل رستوران رفتن و.. که هزینه‌ای تقریبا هزار دلاری دارد، می‌شود با آن پول به کشور‌هایی مثل روسیه سفر کرد. ویدیو او درواقع درباره هزینه گران زندگی در دبی است، اما آیسان اسلامی از ویدیو او برداشتی برعکس داشته و آن را به تن‌فروشی در دبی ربط داده است!

پورمهر نیز در پاسخ به هتاکی اسلامی با انتشار ویدیویی گفت: «من دختر بدی نیستم، بیاین از اطرافیان من تحقیق کنین، ویدیو من درباره هزینه گران زندگی در دبی بوده نه تن‌فروشی! من گفتم با پولی که میدین به رستوران می‌تویند با همون پول یک هفته برید روسیه تفریح! طرفدار آیسان اسلامی بودم ولی ویدیو‌هایی که خطاب به من منتشر کرده کاملا شوکه‌ام کرد! اینقدر حالم بد شد که هنوز ویدیوهارو کامل ندیدم، هرکسی می‌تونه آدمارو قضاوت کنه ولی خدا قاضی اصلیه، باورم نمیشه چطور یک نفر می‌تونه این همه خشونت داشته باشه! مگه من مثلا چیکار کردم؟ چرا همش منفی فکر میکنین؟ مگه من چه گناهی کردم؟»

سیمین پورمهر با انتشار ویدئویی به آیسان اسلامی پاسخ داد.

جنجال «آیسان اسلامی»؛ او متهم به تبلیغ زن‌کشی شد!

کاربران زیادی هم به این اظهار نظر آیسان واکنش نشان داده‌اند. 

کاربری نوشته است: «آیسان اسلامی چهره‌ی مشهور اینستاگرام در حال تبلیغ زن‌کشی و «قتل ناموسی» زبان خشن و جنسیت‌زده، نوک کوه یخ زن ستیزی و نژادپرستیه.»

آیسان اسلامی متولد ۱۳۶۶ در نوشهر است و اکنون حدود ۳۶ سال دارد. آیسان اسلامی مدت‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند و با فحاشی درسخنانش در اینستاگرام به شهرت رسید و بیش از ده میلیون فالوئر جذب کرده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون