ترکیب استقلال مقابل شمس آذر قزوین امروز ۲۶ مرداد؛ ستاره نیست!

ترکیب استقلال مقابل شمس آذر قزوین امروز ۲۶ مرداد؛ ستاره نیست!
تیم استقلال در چارچوب بازی‌های هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران فردا جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ میهمان شمس آذر قزوین خواهد بود.
کد خبر: ۳۰۷۸۹
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۵

زی‌سان: تیم استقلال در چارچوب بازی‌های هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران فردا جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ میهمان شمس آذر قزوین خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با شمس آذر قزوین

حسین حسینی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی، محمدحسین اسلامی، مهرداد محمدی و جلال الدین ماشاریپوف

ستاره استقلال به بازی نمی‌رسد

گوستاوو بلانکو به دلیل مشکلات مربوط به قراردادش نمی‌تواند استقلال را برابر شمس آذر همراهی کند.

گوستاوو بلانکو آرژانتینی که فصل قبل به استقلال پیوست، در سال دوم قرارداد خود با آبی پوشان به سر می‌برد و مدیران باشگاه قصد داشتند تا عصر دیروز قرارداد او را نیز به‌مانند سایر بازیکنان ثبت کنند ولی موفق به انجام این کار نشدند.

سازمان لیگ با اعلام این موضوع که مطابق قوانین سقف بودجه امکان ثبت قرارداد بلانکو وجود ندارد، تاکنون این کار را انجام نداده‌اند تا از آن‌جایی که طبق قوانین باید قرارداد هر بازیکنی در فاصله ۴۸ ساعت تا مسابقه ثبت شود، این بازیکن دیدار با شمس آذر را از دست داده باشد.

گفته می‌شود که علت عدم ثبت قرارداد این بازیکن، وجود الحاقیه‌ای است که فصل قبل به امضا رسیده که باعث افزایش قرارداد این بازیکن شده است. الحاقیه‌ای که البته در دوره مدیریت پیشین ثبت شده بود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون