ورزشگاه ۱۲۰ هزار نفری تهران ساخته می‌شود

ورزشگاه ۱۲۰ هزار نفری تهران ساخته می‌شود
مهدی تاج می‌گوید ساخت ورزشگاه بزرگ پایتخت هنوز متوقف نشده است.
کد خبر: ۳۰۵۷۶
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳

دو سال از آغاز طریق دولتی ساخت استادیوم بزرگ در پایتخت می‌گذرد و در حالی گه گمان می‌رفت بعد از پایان دولت سیزدهم، این طرح متوقف شده، اما مهدی تاج می‌گوید که روند مقدماتی و مطالعاتی آن طی شده و توقفی در کار نیست.

این ورزشگاه که به دلیل تعداد زیادی سکو (۱۲۰ هزار) موردتوجه قرار گرفته و با نظرات موافق و مخالف نیز همراه بوده، پیش از این قرار بود که تا پایان دولت سیزدهم (۱۴۰۴) مراحل ساخت خود را طی کند، اما هنوز کلنگ آن به زمین نخورده است.

رئیس فدراسیون ابتدا در مورد استادیوم دیگر تهران گفت: ورزشگاه آزادی یک ورزشگاه صد هزار نفری است که البته شاید صد هزار صندلی نداشته باشد، ولی شما در آینده نه چندان دور می‌بینید که یک ورزشگاه بسیار عالی خواهد شد و نیاز کشور را تا اندازه زیادی تامین خواهد کرد. برای برخی از بازی‌های ما صد هزار تماشاگر می‌آیند، نه همه مسابقات.

وی افزود: مقامات کشور به این نتیجه رسیده‌اند که برای تهران یک ورزشگاه کافی نیست که این هم حرف درستی است. در حال حاضر آزادی از بازی‌های پرسپولیس، استقلال، تیم ملی و گاهی اوقات بازی‌های دیگری مثل بازی‌های نساجی میزبانی می‌کند و بنابراین این حرف، درست است.

او در مورد انتقادات از ساخت ورزشگاه ۱۲۰ هزار نفری نیز اظهار داشت: البته ورزشگاه تختی هم در حال آماده‌سازی است و بازی‌های خاصی در آن برگزار می‌شود. یک ورزشگاه دیگر هم ساخته می‌شود و مقدماتش در حال آماده‌سازی است. امیدواریم این اتفاق رخ بدهد. ما باید بگوییم هر چه می‌شود، درست کنند، چون هر چه پول به سفره ورزش بیاید، بهتر است.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون