آیا رونالدو مخفیانه با جورجینا ازدواج کرده است؟

آیا رونالدو مخفیانه با جورجینا ازدواج کرده است؟
هر از چند گاهی شایعاتی درباره «ازدواج» کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی تیم النصر عربستان با جورجینا رودریگز نامزد آرژانتینی‌اش در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می‌شود و مشخص نیست که جرقه این موضوع از کجا نشأت می‌گیرد.
کد خبر: ۲۹۶۰۸
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱

زی‌سان: هر از چند گاهی شایعاتی درباره «ازدواج» کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی تیم النصر عربستان با جورجینا رودریگز نامزد آرژانتینی‌اش در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می‌شود و مشخص نیست که جرقه این موضوع از کجا نشأت می‌گیرد.

با وجود این، رونالدو و جورجینا هرگز خبر ازدواج خود را اعلام نکردند. بنابراین، خبر ازدواج رسمی آنها در حد شایعه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی باقی مانده است.

اما با کمال تعجب، اسطوره پرتغالی در کمپین تبلیغاتی جدید شرکت "Whoop" به کلمه‌ای اشاره کرد که جنجال در مورد ازدواج مخفیانه او با جورجینا را افزایش داد.

رونالدو در جریان سخنرانی خود طی این کمپین تبلیغاتی گفت: "وقتی در باشگاه تمرین نمی‌کنم، دوست دارم با همسرم در خانه کار کنم. "؛ شاید این اولین باری باشد که اسطوره پرتغالی جورجینا را "همسر من" خطاب می‌کند.

در این زمینه، مدیر تبلیغات این بازیکن در اظهاراتی گفت: "در حال حاضر... من هیچ اطلاعی از اینکه کریستیانو با جورجینا ازدواج کرده است یا نه. 

آیا رونالدو و جورجینا ازدواج می‌کنند؟

ستاره پرتغالی قبلا اشاره کرده بود که قصد دارد با جورجینا ازدواج کند، اگرچه تاریخ ازدواج مشخص نیست. کریستیانو در ماه نوامبر در مصاحبه با پیرز مورگان گفت: الان به این مورد فکر نمی‌کنم، اما در آینده این کار را خواهم کرد، و فکر می‌کنم هم من و هم او لیاقتش را داریم. الان در برنامه‌هایم نیست، اما در آینده می‌خواهم که با او ازدواج کنم.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون