توافق پنج ساله دو ستاره بایرن با منچستریونایتد

توافق پنج ساله دو ستاره بایرن با منچستریونایتد
ماتیس دی‌لیخت و نصیر مزراوی برای امضای قراردادی پنج ساله با منچستریونایتد به توافق رسیدند.
کد خبر: ۲۹۱۹۵
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱

منچستریونایتد مصمم است که بازیکنان مد نظر اریک تنهاخ را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد و مذاکرات برای جذب چند بازیکنی که برای تقویت این تیم در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر انگلیس مورد نیاز است را از چند هفته قبل آغاز کرده است.

آنها تا به حال هم خرید‌های موفقی داشته‌اند، اما بسیاری از رسانه‌های آلمانی و انگلیسی در روز‌های اخیر از علاقه این مربی هلندی به همکاری دوباره با نصیر مزراوی خبر داده بودند. گفته شده بود که مذاکرات با مدیر برنامه این بازیکن و همچنین مدیران بایرن مونیخ با موفقیت انجام شده و به محض قطعی شدن جدایی آرون ون بیساکا، پیوستن او به یونایتد رسمی خواهد شد.

اما جذب لنی یورو باعث شده بود که تلاش‌های مدیران این باشگاه برای به خدمت گرفتن دی‌لیخت کمرنگ شود. ولی حالا با مصدومیت این ستاره جدید یونایتد که سه ماه دور از میادین خواهد بود بار دیگر بحث پیوستن او به جمع شیاطین سرخ جدی شده است.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده است که هر دوی این بازیکنان توافق نهایی با یونایتد را انجام داده‌اند و آماده هستند تا قراردادی پنج ساله را با این باشگاه به امضا برسانند و منتظر توافق نهایی دو باشگاه برای امضای قرارداد جدید خواهند بود.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون