برنامه مسابقات قهرمانان ایران امروز ۱۶ مرداد در المپیک پاریس

برنامه مسابقات قهرمانان ایران امروز ۱۶ مرداد در المپیک پاریس
ورزشکاران ایران در یازدهمین روز از المپیک ۲۰۲۴ پاریس در دو رشته کشتی فرنگی و سنگنوردی با حریفان رقابت می‌کنند و ممکن است شاهد کسب اولین مدال باشیم.
کد خبر: ۲۹۵۹۷
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی امروز (سه‌شنبه ۱۶ مرداد) وارد یازدهمین روز می‌شود که نمایندگان ایران در رشته‌های کشتی فرنگی و سنگنوردی باید با حریفانشان رقابت کنند. این امیدواری وجود دارد که اولین مدال کاروان ایران امروز به دست آید.

برنامه رقابت نمایندگان ایران در روز یازدهم به شرح زیر است:

برنامه مسابقات قهرمانان ایران امروز ۱۶ مرداد در المپیک پاریس

* کشتی فرنگی

- امین کاویانی‌نژاد ملی‌پوش وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در دور اول به مصاف پنا فلورس از کوبا می‌رود و در صورت برتری، در مرحله بعد با برنده آمویان از ارمنستان و سارکینن از فنلاند مبارزه خواهد کرد.

- محمدهادی ساروی ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دور اول با رائو از آمریکا مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله بعد با برنده دیدار دوژنبیکوف از قزاقستان و ونکاتیس از لتونی مبارزه می‌کند.

مسابقات این دو وزن از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

-مهدی محسن نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم و در شانس مجدد از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف حریف خود می‌رود. او شانس کسب مدال برنز را دارد.

- امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و در شانس مجدد از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف حریف خود خواهد رفت و برای کسب نشان برنز تلاش خواهد کرد.

* سنگ‌نوردی

- رضا علیپور نماینده کشورمان در این رشته از ساعت ۱۴:۳۰ رقابت خود را آغاز می‌کند. او در مرحله مقدماتی باید دو بار با «امیر مایموراتوف» از قزاقستان مسابقه بدهد تا جایگاهش در مرحله بعدی مشخص شود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون