صفر تا صد نحوه انجام بازی لاست داگز (Lost Dogs) تلگرام

صفر تا صد نحوه انجام بازی لاست داگز (Lost Dogs) تلگرام
لاست داگز (Lost Dogs) یکی از بازی‌های پرسروصدای این روز‌های تلگرام است که با مشارکت تیم نات کوین توسعه داده شده است.
کد خبر: ۲۹۳۶۳
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

سبک بازی لاست داگز متفاوت از اکثر بازی‌هایی است که تا امروز در تلگرام به شهرت رسیده‌اند. در این بازی می‌توانید با انجام مأموریت‌های روزانه، نات کوین و البته توکن خود بازی یعنی WOOF را دریافت کنید. در این مطلب از مجله نوبیتکس بازی لاست داگز تلگرام را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم.

لاست داگز چیست؟

لاست داگز یک بازی تلگرامی است که همان تیم نات کوین آن را توسعه داده است. روند بازی لاست داگز به این صورت است که روزانه سه کارت به کاربران نمایش داده می‌شود و خواسته می‌شود محبوب‌ترین کارت، کم‌طرفدارترین کارت یا کارت متوسط (کارتی که از نظر محبوبیت در رده دوم قرار می‌گیرد) آن روز را پیش‌بینی کنند. با حدس درست کارت هر روز، مقداری نات کوین و توکن WOOF دریافت خواهید کرد. البته اگر حدس اشتباهی داشته باشید، باز هم به خاطر اینکه در بازی آن روز شرکت کرده‌اید، مقداری WOOF دریافت خواهید کرد.

مقدار توکن WOOF که هر روز در بازی دریافت می‌کنید، به‌صورت تناوبی افزایش می‌یابد. برای نمونه، پاداش روز دوم ۱۰ درصد بیشتر از روز اول و پاداش روز سوم ۲۵ درصد بیشتر و در آخرین روز از بازی (روز چهل و دوم) پاداش شما ۱٬۰۰۰ درصد بیشتر خواهد بود. بنابراین، با ادامه‌دادن به بازی در هر روز، می‌توانید روند دریافت توکن‌های WOOF را حفظ کنید. در ادامه با نحوه انجام بازی بیشتر آشنا می‌شویم.

آموزش بازی لاست داگز

ورود به ربات و انجام بازی

ابتدا باید وارد ربات رسمی بازی لاست داگز به آدرس t.me/lost_dogs_bot شوید. در ادامه پس از عبور از راهنمایی‌های بازی با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه می‌شوید. در این صفحه از شما خواسته شده است یکی از سه کارت موجود را انتخاب کنید. نکته اصلی این است که مأموریت هر روز در بازی می‌تواند با روز گذشته یا روز‌های بعد متفاوت باشد. برای نمونه، اگر امروز از شما خواسته شده است کارت Average یا متوسط را پیش‌بینی کنید، باید حدس بزنید کدام کارت از نظر محبوبیت در رده دوم قرار می‌گیرد. یا اگر از شما خواسته شده است کم‌طرفدارترین کارت را انتخاب کنید، باید حدس بزنید در پایان روز کدام کارت کمتر از دو کارت دیگر توسط بازیکنان انتخاب می‌شود.

صفر تا صد نحوه انجام بازی لاست داگز (Lost Dogs) تلگرام
با زدن فلش‌های روی کارت‌ها، می‌توانید هر سه کارت را مشاهده کنید. در نهایت کارتی که فکر می‌کنید در پایان روز شما را برنده می‌کند، وسط قرار دهید و روی دکمه Vote with ۱ BONES کلیک کنید. سپس با صفحه‌ای مانند تصویر زیر می‌شوید که برای نهایی کردن انتخاب است. اگر از انتخاب خود اطمینان دارید، روی دکمه Confirm بزنید. کار اصلی شما که باید هر روز در لاست داگز انجام دهید همین است. در کنار این، روش‌هایی برای افزایش پاداش احتمالی در صورت برنده‌شدن در هر روز وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

صفر تا صد نحوه انجام بازی لاست داگز (Lost Dogs) تلگرام
بخش BONES

در بخش BONES می‌توانید با انجام تسک‌هایی مثل عضویت در کانال تلگرام لاست داگز، WOOF بیشتری دریافت کنید. کاربرد اصلی این قسمت اما، استفاده از بوستر‌های بازی است؛ یعنی ترفند‌هایی که با آنها می‌توانید در صورت برنده‌شدن، جایزه بیشتری هم دریافت کنید.

برای نمونه می‌توانید با پرداخت ۲۵ واحد توکن نات کوین ۱۰ BONES بخرید. با استفاده از BONES در صورتی که پیش‌بینی درستی داشته باشید و برنده شوید، مقدار نات کوینی هم که به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنید، بیشتر از حالت عادی خواهد بود. در واقع به هر کاربر برای هر روز فقط یک عدد BONES داده می‌شود که می‌تواند آن را به‌نوعی روی پیش‌بینی خود هزینه کند. بنابراین، اگر مقدار BONES بیشتر به پیش‌بینی خود اختصاص دهید، پاداش دریافتی شما نیز بیشتر خواهد بود.

مورد بعدی نیز پرداخت ارز استارز تلگرام برای افزایش جایزه است. مثلاً با پرداخت ۷۷ استارز می‌تواند رأی خود را تغییر دهید و با پرداخت ۷۷۷ واحد از این ارز، مقدار WOOF خود را در صورت برنده‌شدن دو برابر کنید.

صفر تا صد نحوه انجام بازی لاست داگز (Lost Dogs) تلگرام
بخش Profile

در بخش پروفایل لاست داگز به اطلاعاتی مانند انتخاب‌های قبلی خود، لینک ریفرال برای دعوت از دوستان، زمان مانده تا عرضه کارت‌های بعدی و بخشی برای اتصال کیف پول به بازی دسترسی دارید.

صفر تا صد نحوه انجام بازی لاست داگز (Lost Dogs) تلگرام
بخش League

در بشخ لیگ بازی لاست داگز می‌توانید سطح خود را در بازی مشاهده کرده و ببینید بین تمام بازیکنان چه رتبه‌ای را به خود اختصاص داده‌اید.

صفر تا صد نحوه انجام بازی لاست داگز (Lost Dogs) تلگرام
بازی لاست داگز نیاز به هزینه دارد؟

بازی لاست داگز را می‌توانید بدون پرداخت هزینه یا رمزارز نات کوین انجام دهید و برنده جایزه‌های روزانه شوید. البته همان‌طور که اشاره شد، امکان خرید برخی آیتم‌های بازی که می‌تواند پاداش احتمالی شما را بیشتر کند هم وجود دارد. با این حال، باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که این بازی مبتنی بر پیش‌بینی است و هیچ تضمینی وجود ندارد که انجام هزینه برای خرید آیتم‌های درون آن، در نهایت برای شما آورده مالی داشته باشید. بنابراین، قبل از هر کاری ریسک‌های آن را به‌طور دقیق ارزیابی کنید. در مجموع توصیه می‌شود از انجام هزینه در بازی با هدف دریافت جایزه بیشتر پرهیز کنید. ضمن اینکه فعلاً لزومی برای اتصال کیف پول به بازی لاست داگز وجود ندارد.

خرید و فروش توکن لاست داگز چگونه است؟

توکن لاست داگز یعنی WOOF فعلاً تنها یک دارایی درون بازی است و ارزش مشخصی ندارد. بنابراین، در شبکه بلاکچین تون کوین یا صرافی‌های ارز دیجیتال نیز عرضه نشده است. برنامه‌های تیم لاست داگز درباره تاریخ عرضه یا شکل توزیع ایردراپ این بازی نیز مشخص نیست.

سؤالات متداول

موجودی خود را در بازی لاست داگز از کجا ببینم؟

موجودی توکن WOOF در صفحه اول بالا سمت راست و مقابل بخش Your squad نمایش داده می‌شود.

بازی لاست داگز کی تمام می‌شود؟

طبق اعلام کانال رسمی لاست داگز، این بازی (یا دور اول آن) ۴۰ روز دیگر به پایان می‌رسد. مشخص نیست بعد از این تاریخ ایردراپ WOOF انجام می‌شود یا خیر.

بازی لاست داگز برای نات کوین است؟

بله، بازی لاست داگز با مشارکت تیم توسعه نات کوین راه‌اندازی شده است و بخشی از جوایز آن نیز در قالب ارز دیجیتال NOT به کاربران داده می‌شود.

منبع: نوبیتکس

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون