بیوگرافی فرشته میرهاشمی؛ همسر اول رضا رویگری کیست و چرا طلاق گرفتند؟

بیوگرافی فرشته میرهاشمی؛ همسر اول رضا رویگری کیست و چرا طلاق گرفتند؟
ضا رویگری متولد ۱۳۲۵، هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران، مدت ها است که به خاطر فقر و بیماری سوژه رسانه های می شود. وی پس از جدایی از همسر اول با زنی که ۴۳ سال از رویگری جوان تر بود ازدواج کرد
کد خبر: ۲۹۲۷۵
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵

رضا رویگری متولد ۱۳۲۵، هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران، مدت‌ها است که به خاطر فقر و بیماری سوژه رسانه‌های می‌شود. وی پس از جدایی از همسر اول با زنی که ۴۳ سال از رویگری جوان‌تر بود ازدواج کرد، اما ازدواج دوم او نیز دوامی نیافت. اما همسر اول رضا رویگری کیست؟

بیوگرافی فرشته میرهاشمی

بیوگرافی فرشته میرهاشمی؛ همسر اول رضا رویگری

فرشته میرهاشمی همسر سابق رضا رویگر، فوق لیسانس معماری و شهرسازی از دانشگاه تهران و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا دارد. او می‌گوید در تمام سال‌های تحصیلم کار کردم و درس خواندم و برای «سازندگی» و «تاثیرگذاری» در زندگی انسان‌ها بوده است به همین خاطر با علاقه‌ای که به مردم داشتم و با ایمان به انسان‌ها و گوهر وجود و توانایی هایشان در سال ۱۳۶۸ برنامه‌های آموزشی تجربی «بنیان» را پایه گذاری کرده و به تدریج «متد بنیان» را جهت «موفق و موثر بودن در زندگی» و تنظیم رابطه با خود و دیگران طرح کردم و در برنامه ها، دوره‌ها و سمینار‌های بنیان ارائه دادم.

ماجرای آشنایی رضا رویگری با فرشته میرهاشمی

بیوگرافی فرشته میرهاشمی؛ همسر اول رضا رویگری

رضا رویگری می‌گوید مدتی به آمریکا رفتم و با همسرم آشنا شدم و ازدواج کردم. حاصل این ازدواج یک پسر به نام کیارش است که در سال ۱۳۵۳ به دنیا آمد. اما این زوج در نهایت در سال ۱۳۹۳ از هم جدا شدند.

دلیل طلاق رضا رویگری از همسر اولش

بیوگرافی فرشته میرهاشمی؛ همسر اول رضا رویگری

رضا رویگری درباره دلیل جدایی اش می‌گوید: من حس می‌کنم مردم کمی بیکار هستند و دنبال حواشی مختلف می‌گردند. این مسائل هم جز مسائل شخصی و خصوصی زندگی هست، اما مردم به شدت درباره مسائل شخصی کنجکاو هستند. همسر قبلی من عاشق کارش بود و از صبح تا شب سرکار بود و خیلی به فکر زندگی نبود. وی دفتر روانشناسی داشت و همه وقت و زندگی اش کارش بود. زن اولم به فکر زندگی نبود! او در سال ۱۳۹۳ دلیل مخالفت با کار فرشته میرهاشمی به زندگی مشترکش پایان داد.

به خاطر تارا طلاق نگرفتم!

بیوگرافی فرشته میرهاشمی؛ همسر اول رضا رویگری

رضا رویگری در ازدواج دوم خود، با دختری که ۴۳ سال از خودش کوچک‌تر است ازدواج کرده است. او درباره ازدواج با همسر ۲۳ ساله اش گفته بود: به سال نرسید. چندماه بین ازدواج اول و دوم من فاصله بود. این شایعه بود که من بلافاصله از همسر قبلی ام جدا شده و با تارا ازدواج کردم. به اینگونه نبود. من از دو سال قبل از جدایی رسمی، به نوعی تنها زندگی می‌کردم و می‌خواستیم که جدا شویم. یک سال و هشت ماه بعد از جدایی هم که با تارا ازدواج کردم.

منبع: روزیاتو

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون