عکس| پیراهن بارسلونا بالاخره به هالند رسید

عکس| پیراهن بارسلونا بالاخره به هالند رسید
ارلینگ هالند و روبرت لواندوفسکی پس از پایان بازی دوستانه شب گذشته پیراهن‌شان را با یکدیگر عوض کردند.
کد خبر: ۲۹۰۰۵
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

منچسترسیتی و بارسلونا مانند چند سال اخیر برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی کشور آمریکا شده‌اند و نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه روبروی یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

ارلینگ هالند از ابتدا در ترکیب ثابت منچسترسیتی به میدان رفت، اما در ابتدای نیمه دوم و با تصمیم پپ گواردیولا از ترکیب بیرون کشیده شد که پس از پایان بازی مشخص شد به دلیل مصدومیت و احساس دردی بود که داشت و به او اجازه نداد به حضورش در میدان ادامه دهد.

اما لواندوفسکی در سوی دیگر میدان در ترکیب اصلی بارسلونا حضور نداشت و هانسی فلیک در دقیقه ۶۱ تصمیم گرفت که او را به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین کند. هیچ یک از این دو مهاجم مطرح در فوتبال اروپا هم در این دیدار موفق به گلزنی نشدند، اما پس از پایان بازی دیداری با یکدیگر داشتند.

لوا و هالند پس از سوت پایان بازی پیراهن‌هایشان را با یکدیگر عوض کردند و عکسی هم به یادگار گرفتند که بسیار مورد توجه هواداران و خصوصا طرفداران بارسا قرار گرفته است. پیش از این شایعاتی درباره علاقه بارسا به جذب این ستاره نروژی به گوش رسیده بود و هواداران این تیم امیدوار هستند که او در طی چند سال آینده پیراهن این تیم را به تن کند تا رقیبی جذاب برای کیلیان امباپه در رئال مادرید باشد.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون