فیلمی جنجالی از صبا تاجیک همسر علیرام نورایی؛ وقتی نورایی همسرش را آرایش می‌کند!

فیلمی جنجالی از صبا تاجیک همسر علیرام نورایی؛ وقتی نورایی همسرش را آرایش می‌کند!
علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون که امسال بعد مدت‌ها با مسابقه مردان آهنین به تلویزیون برگشت. علیرام نورایی با صبا تاجیک، بیوتی بلاگر که به عنوان آنجلینای ایرانی مدتی در فضای مجازی مشهور بود.
کد خبر: ۲۸۲۱۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

زی‌سان: علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون که امسال بعد مدت‌ها با مسابقه مردان آهنین به تلویزیون برگشت. علیرام نورایی با صبا تاجیک، بیوتی بلاگر معروف ازدواج کرده است. اخیرا ویدئویی که او همسرش را میکاپ می‌کند در فضای مجازی وایرال شده است.  

علیرام نورایی متولد ۱۸ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. نورایی فارغ التحصیل فوق دیپلم مهندسی رشته کامپیوتر از جهاد دانشگاهی‌ست، و به جز بازیگری رزمی کار و مربی پارکور است.  

صبا تاجیک همسر علیرام نورایی

ماجرای بازیگر شدن علیرام نورایی

من خیلی اتفاقی وارد این حرفه شدم. من سال ۷۵ در دانشگاه نرم افزار میخواندم، دو خانم برای تکمیل پایان نامه به دانشگاه ما آمده بودند و خیلی اتفاقی به من پیشنهاد بازی در پایان نامه داده شد و از همان زمان کامپیوتر را رها کردم و مشغول بازی در آمفی تئاتر شدم و از آن به بعد سرنوشتم عوض شد و سال ۷۹ با سریال شب آفتابی قاسم جعفری به تلویزیون معرفی شدم.

صبا تاجیک همسر علیرام نورایی

نورایی از سال ۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد و همچنین فعالیت سینمایی خود را در سال ۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی «گرگ و میش» آغاز نمود. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به حضور در تئاتر‌های مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی اشاره کرد.

نورایی  فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۳ با فیلم بازنده به کارگردانی قاسم جعفری، نویسندگی علیرضا کاظمی پور آغاز نمود.

صبا تاجیک همسر علیرام نورایی

ماجرای بازی در فیلم جنجالی قلاده‌های طلا

فیلم سینمایی قلاده‌های طلا که یک فیلم سیاسی است و حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ را روایت می‌کند در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی ابوالقاسم طالبی ساخته شد.

علیرام نورایی درباره حضورش در فیلم «قلاده‌های طلا» و تبعات آن باوجود آگاه بودن از حاشیه‌های فیلم «پایان‌نامه» گفت: اصلاً فیلم قلاده‌های طلا قابل‌مقایسه با پایان‌نامه نیست و از سوی دیگر در جریان تبعات بازی در «قلاده‌های طلا» بودم و ترس هم داشتم که باید با یکسری مسائل روبه‌رو شوم؛ ولی وقتی با ابوالقاسم طالبی قبل از کلید خوردن کار صحبت کردم و بیشتر به انگیزه ساخت این فیلم دران زمان پی بردم، باری خودم هم انگیزه شد.

صبا تاجیک همسر علیرام نورایی

وی تصریح کرد: ما با هر دیدگاه فکری و سیاسی باید همدیگر را به‌عنوان خواهر و برادر قبول داشته باشیم و وقتی متوجه این انگیزه کارگردان شدم بیشتر جذب فیلم شدم. نورایی افزود: دغدغه طالبی این بود که یادمان نرود که همه ما هم‌وطن و خواهر و برادر هستیم و یادمان نرود که تفاوت دیدگاه سیاسی باعث نشود که دشمن درجه‌یک همدیگر شویم درزمانی که تمام دنیا برایمان چنگ و دندان نشان می‌دادند و البته این انگیزه شخصی‌ام هم بود.

زندگی شخصی علیرام نورایی

علیرام نورایی در سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۳ ساله بود با صبا تاجیک مدل ۲۲ ساله ازدواج کرد، صبا تاجیک به عنوان آنجلینا جولی ایرانی مدتی در فضای مجازی مشهور بود.

صبا تاجیک همسر علیرام نورایی

نورایی در مورد ازدواج اش می‌گوید: بله من عاشق شدم و یکبار عشق واقعی را تجربه کردم. من در برهه‌ای از زمان عاشق شدم که اصلا به ازدواج فکر هم نمیکردم و اصلا جزو برنامه‌های زندگی ام نبود. اما دیدن همسرم تمام معادلات من را به هم ریخت و مسیر زندگی ام را تغییر داد.

این زوج دارای یک فرزند پسر به نام نویان هستند.

صبا تاجیک همسر علیرام نورایی

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۱ | انتشار یافته:
گوناگون