صحبت‌های تازه احترام برومند پس از پست جنجالی

صحبت‌های تازه احترام برومند پس از پست جنجالی
احترام برومند، با تاکید بر این‌که «ضبط خصوصی‌ترین وسایل شما، بدون هیچ‌گونه دلیل موجه‌ای، معنایی جز پایمال‌شدن حقوق شهروندی‌تان نمی‌دهد».
کد خبر: ۲۷۵۲۴
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸

روزنامه هم‌میهن نوشت: احترام برومند، بازیگر و کارگردان با تاکید بر این‌که «ضبط خصوصی‌ترین وسایل شما، بدون هیچ‌گونه دلیل موجه‌ای، معنایی جز پایمال‌شدن حقوق شهروندی‌تان نمی‌دهد»، می‌افزاید: «من هر آن‌چه را می‌خواستم بگویم در همان پست اینستاگرامی اشاره کردم.

ضمن این‌که سابقه کاری و حرفه‌ای‌ام نیز نشان می‌دهد اهل هیاهو به‌پا کردن نیستم. تنها چیزی که می‌خواهم در این‌جا بر آن تاکید کنم این است که خون دختر من رنگین‌تر از دیگران نیست و ضبط پاسپورت، موبایل و لپ‌تاب یکی از کوچک‌ترین مواردی است که در طول سال‌های گذشته به‌خصوص سه‌سال اخیر برای افراد مختلف رخ داده است؛ اتفاقاتی که خانواده‌ها را خسته، افسرده و دچار دلشوره دائمی کرده است.» 

این بازیگر باسابقه ادامه می‌دهد: «چیزی که برای لیلی پیش آمده است به نسبت اتفاقاتی که برای بسیاری از افراد دیگر پیش آمده، مشکلی کوچک است و قصد من از اطلاع‌رسانی درخصوص آن، در میان گذاشتن‌اش با کسانی بود که از مشکلات مشابه و بزرگ‌تر رنج می‌برند. ضبط خصوصی‌ترین وسایل شما، بدون هیچ‌گونه دلیل موجه‌ای، معنایی جز پایمال‌شدن حقوق شهروندی‌تان نمی‌دهد. این حقوق شهروندی افراد است که به آسانی زیر پا گذاشته می‌شود و جز تاکید بر این موضوع، نکته دیگری برای اضافه کردن به شرح ماوقع ندارم.»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون