افشای یک تماس تلفنی عجیب از ترامپ بعد حادثه ترور

افشای یک تماس تلفنی عجیب از  ترامپ بعد حادثه ترور
بر اساس ویدئویی که از یک تماس تلفنی میان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر شده، این نامزد جمهوری‌خواه از کندی خواسته است که «از کمپین ترامپ در انتخابات حمایت کند».
کد خبر: ۲۷۵۰۲
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶

بر اساس ویدئویی که از یک تماس تلفنی میان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر شده، این نامزد جمهوری‌خواه از کندی خواسته است که «از کمپین ترامپ در انتخابات حمایت کند»

در این ویدئو که به تأیید کندی هم رسیده ترامپ از طریق بلندگوی تلفن خطاب به رقیبش در انتخابات می‌گوید: «دوست دارم کاری انجام بدهی و من فکر می‌کنم این برای تو هم بسیار خوب خواهد بود.»

ترامپ در ادامه این تماس تلفنی که روز یکشنبه، یکروز پس از سوءقصد نافرجام علیه او انجام شده است خطاب به کندی می‌گوید، «ما پیروز خواهیم شد.» و کندی هم در پاسخ تأیید می‌کند.

او در این گفتگو با اشاره به جو بایدن، رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری اضافه می‌کند: «ما خیلی جلوتر از این مرد هستیم.»

حامیان کندی طیف گسترده‌ای از رأی‌دهندگان را شامل می‌شوند و نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که توانایی جذب آرا از سبد هر دو کاندیدای جمهوری‌خواه و دموکرات را دارد.

در این مکالمه تلفنی ترامپ همچنین درباره لحظه‌ای که گلوله به گوش او اصابت کرده هم توضیحاتی می‌دهد. رئیس جمهور سابق آمریکا اشاره‌ای هم به مکالمه تلفنی که جو بایدن پس از تیراندازی با او داشته است می‌کند ومی‌گوید که این مکالمه «خیلی خوب» بوده است.

ترامپ در بخش دیگری از این تماس تلفنی نظرات کندی در خصوص اثرات مخرب واکسن کرونا را تأیید می‌کند.

بعد از انتشار این ویدیو، رابرت کندی در حساب خود در شبکه ایکس از ترامپ عذرخواهی کرد و نوشت: «وقتی ترامپ با من تماس گرفت، با یک فیلمبردار داخلی در حال ضبط فیلم بودیم. من باید به او دستور می‌دادم که فوراً ضبط را متوقف کند. متأسفم که این فایل منتشر شده است.»

کمپین انتخاباتی آقای ترامپ هنوز به انتشار این ویدیو واکنش نشان نداده، اما یک روز پیشتر، کندی در حساب خود در شبکه ایکس از دیدارش با ترامپ خبر داده و گفته بود که موضوع اصلی آن ملاقات «وحدت ملی» بوده است.

او همچنین با تأکید بر اینکه قرار نیست از رقابت انتخاباتی خارج شود، ابراز امیدواری کرده بود که چنین ملاقات‌هایی را با رهبران حزب دموکرات هم انجام دهد.

منبع: انتخاب

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون