جزئیات شرایط و هزینه؛ چگونه ویزای توریستی ۵ ساله امارات را بگیریم؟

جزئیات شرایط و هزینه؛ چگونه ویزای توریستی ۵ ساله امارات را بگیریم؟
متقاضی می‌تواند با مراجعه به نزدیکترین مرکز خدمات مشتری وابسته به سازمان، درخواست خود را با ارائه کلیه شرایط و مدارک به کارمند تحویل داده، هزینه خدمات را پرداخت کند و یا به نزدیکترین چاپخانه مورد تایید سازمان مراجعه کند.
کد خبر: ۲۶۰۶۷
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰

زی‌سان: امارات متحده عربی طی بیانیه‌ای مراحل، شرایط و هزینه‌های اخذ ویزای توریستی چند بار ورود ۵ ساله را برای اتباع خارجی خارج از کشور در شرایط مراجعه مستقیم و بدون حامی یا واسطه مشخص کرده است.

به گزارش زی‌سان؛ اداره فدرال هویت، شهروندی، گمرک و امنیت بندر ۵ مرحله را برای درخواست مستقیم اخذ ویزای توریستی ۵ ساله بیان کرد که به طور خلاصه عبارتند از: ورود به وب‌سایت مرجع و پرکردن داده‌ها، پیوست مدارک مورد نیاز برای صدور ویزا، پرداخت هزینه‌های تعیین‌شده، ارزیابی خدمات و سپس دریافت تراکنش از طریق ایمیل.

وی گفت: متقاضی می‌تواند با مراجعه به نزدیکترین مرکز خدمات مشتری وابسته به سازمان، درخواست خود را با ارائه کلیه شرایط و مدارک به کارمند تحویل داده، هزینه خدمات را پرداخت کند و یا به نزدیکترین چاپخانه مورد تایید سازمان مراجعه کند.

هزینه‌های مورد نیاز

وزارت هویت و ملیت اعلام کرد که هزینه خدمات ویزای توریستی ۵ ساله ۶۵۰ درهم است که به شرح زیر است: ۱۰۰ درهم هزینه درخواست، ۵۰۰ درهم هزینه صدور ویزا و ۵۰ درهم هزینه برای مرجع و خدمات الکترونیکی.

وی تصریح کرد: ویزای توریستی برای تمام ملیت‌ها به مدت ۵ سال و بدون اسپانسر صادر می‌شود و به ذینفع اجازه می‌دهد تا برای مدتی که بیش از ۹۰ روز مداوم در امارات متحده عربی نباشد باقی بماند و ممکن است برای مدت طولانی‌تری تمدید شود. چ، مشروط بر اینکه از ۱۸۰ روز در سال تجاوز نکند.

شرایط اخذ ویزا

برای اخذ ویزای توریستی ۵ شرط از سوی «مرجع هویت و ملیت» تعیین شده که عبارتند از: ارائه مدرکی مبنی بر موجودی بانکی به مبلغ ۴۰۰۰ دلار یا معادل آن به ارز خارجی در مدت ۶ ماه، سند بیمه درمانی معتبر در مدت ۶ ماه، بلیط سفر دوطرفه رفت و برگشت به امارات، محل اقامت ثابت (آدرس هتل یا محل زندگی در امارات)، گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار، و پیوست عکس شخصی رنگی از ذینفع ویزا.

این مرجع بر لزوم بررسی اطلاعات ارسالی برای صدور روادید و اطمینان از ضمیمه مدارک مورد نیاز تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در صورت بازگشت درخواست به دلیل نقص در داده‌ها یا عدم ارائه، پس از ۳۰ روز درخواست به صورت الکترونیکی لغو می‌شود. تکمیل مدارک مورد نیاز نیز در صورت بازگشت ۳ بار به دلیل وجود نقص در داده‌ها یا عدم تکمیل مدارک مورد نیاز لغو خواهد شد.

هنگامی که درخواست برای تکمیل داده‌های خود بازگردانده می‌شود و در روز ارسال آن پردازش نمی‌شود، متخلف مشمول جریمه اضافی مابه‌التفاوت روز از تاریخ ارسال مجدد درخواست و بازپرداخت هزینه‌های صدور خواهد شد. (فقط در صورت رد درخواست، طبق مرجع)

tags # امارات
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون