کارت بازی همستر کامبت امروز پنجشنبه ۷ تیر برای دریافت ۵ میلیون سکه

کارت بازی همستر کامبت امروز پنجشنبه ۷ تیر برای دریافت ۵ میلیون سکه
بازی همستر کامبت با ارائه کارت‌های بازی وارد مرحله جدیدی شده است. مخاطبان این بازی می‌توانند با استفاده از این کارت ها، هر روز، پنج میلیون کوین / سکه / توکن رایگان جایزه بگیرند.
کد خبر: ۲۵۴۱۵
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

ربات تلگرامی همستر، به صورت روزانه ایونتی قرار داده است که باید در آن سه کارت را به صورت شانسی در قسمت ماین (Mine) پیدا کنید تا ۵ میلیون سکه هدیه بگیرید؛ این کارت‌ها هر روز ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آپدیت می‌شوند و شما ۲۴ ساعت مهلت دارید که آنها را پیدا کنید.

کارت امروز همستر کامبت ۷ تیر

کارت‌های پنجشنبه ۷ تیر همستر کامبت (ترتیب کارت‌ها اهمیتی ندارد)

کارت بازی همستر کامبت امروز پنجشنبه ۷ تیر برای دریافت ۵ میلیون سکه

    کارت Short squeeze از بخش Specials
    کارت Long squeeze از بخش Specials
    کارت Licence Philippines از بخش Legal

ممکن است برای دریافت یکی از کارت‌های بخش کومبو، نیاز باشد یک یا چند بازیکن جدید را با استفاده از لینک ریفرال خود به بازی دعوت کنید یا اینکه کارت‌های دیگری را ارتقا دهید و به سطح مشخصی برسانید. برای نمونه، اگر زیر کارتی نوشته شده است «Influencers lvl 5»، یعنی برای دریافت آن نیاز است ابتدا کارت Influencers را در بازی پیدا کرده و آن را تا سطح ۵ ارتقا دهید تا قفل کارت مورد نظر برای شما باز شود.

سه کارت اصلی که امروز هفتم تیر تا فردا جمعه هشتم تیر فرصت دارید آن را وارد کنید به شرح زیر هستند. 

شایان ذکر است از دیروز برای زدن daily combo در همستر کار خیلی راحتتر شده است. از بالای صفحه در ظاهر جدید راحت می‌توانید دسترسی داشته باشید. کافی است بعد از رفتن به منو کارت‌هایی که اینجا راس ساعت اعلام میکنیم را پیدا کنید و اگر برای باز شدن قفل پیش نیاز داشت انجام دهید.

معمولا سمت راست پایین هر کارت روش آزاد شدنش نوشته شده است. اگر دعوت از دوستان نباشد خیلی راحت با افزایش لول کارت‌های دیگر قفل باز می‌شود.

روش زدن کارت مخفی همستر

ابتدا از پایین گزینه ماین را راس ساعت ۱۵:۳۰ انتخاب کنید. روی هرکدام از سه کارت با علامت سوال بزنید می‌توانید جایزه را پیدا کنید.

کافی است بدون رعایت ترتیب ۳ کارتی که ما سر ساعت می‌گزاریم را انتخاب کنید.

اینکه هر کارت در چه بخشی قرار دارد هم می‌گوییم.

کد مورس همستر امروز 7 تیر 1403

کد مورس پنج‌شنبه 7 تیرماه رمز  [ MINER ] است.

M : – – 

I : • • 

N : – • 

قیمت امروز همستر ۷ تیر

Hamster با نماد اختصاری HAM یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵.۰۷ میلیون دلار، در رتبه ۱۲۷۱ بازار قرار داشته و دامیننس Hamster در حال حاضر ۰ درصد است.

هر واحد از Hamster در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار، با احتساب نرخ تتر ۶۰،۷۵۵ تومان معادل ۰.۰۰۰۱ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱.۹۷ میلیون دلار است.

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۲.۴۵% کاهش یافته است. بالاترین قیمت Hamster در تاریخ ۰۸ آبان ۱۴۰۰ (۳۰ October ۲۰۲۱) معادل ۰.۰۰۰۰۰۰۰۶ دلار بوده که همینک %۹۶.۵۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش Hamster ۲.۳۸ P و ارزش بازار رقیق شده آن در حال حاضر ۲۱،۲۶۴،۴۷۹.۸۴ دلار است.

کارت بازی همستر کامبت امروز پنجشنبه ۷ تیر برای دریافت ۵ میلیون سکه

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
cm
دم شما گرم که کارت های همستر رو درست و دقیق و به روز میزنید
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
cm
هی رفرش کردم تا کارت جدید همستر بیاد. دم شما گرم که زود گذاشتید. این همستر هم شده سرگرمی ما
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۱ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۲
گوناگون