کارت‌های ۵ میلیونی همستر کامبت امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

کارت‌های ۵ میلیونی همستر کامبت امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
بازی همستر کامبت با ارائه کارت‌های بازی وارد مرحله جدیدی شده است. مخاطبان این بازی می‌توانند با استفاده از این کارت ها، هر روز، پنج میلیون کوین / سکه /. توکن رایگان جایزه بگیرند.
کد خبر: ۲۴۵۶۹
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱

کارت‌ها که با عنوان «Daily combo» یا کومبو روزانه شناخته می‌شود، بخشی ویژه دربازی همستر کامبت است که در ازای پیداکردن سه کارت ویژه در هر روز، ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه به بازیکنان پاداش می‌دهد. توجه داشته باشید که این سه کارت ممکن است در دسته‌های مختلف یعنی Markets و PR&Team و Legal یا Specials قرار گرفته باشند.

کارت امروز همستر کامبت ۳۰ خرداد

کارت‌های ۵ میلیونی همستر کامبت امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

همان‌طور که از تصویر بالا پیداست، کومبو امروز همستر کمبات از سه کارت HamsterTube و Coindesk و Licence India تشکل شده است که مورد اول و دوم از بخش PR&Team، مورد سوم از بخش Legal در دسترس است.

ممکن است برای دریافت یکی از کارت‌های بخش کومبو، نیاز باشد یک یا چند بازیکن جدید را با استفاده از لینک ریفرال خود به بازی دعوت کنید یا اینکه کارت‌های دیگری را ارتقا دهید و به سطح مشخصی برسانید. برای نمونه، اگر زیر کارتی نوشته شده است «Influencers lvl ۵»، یعنی برای دریافت آن نیاز است ابتدا کارت Influencers را در بازی پیدا کرده و آن را تا سطح ۵ ارتقا دهید تا قفل کارت مورد نظر برای شما باز شود.

منبع: نوبیتکس

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: