فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
کد خبر: ۲۴۳۱۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.  

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد.  

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز دوشنبه ۲۸ خرداد برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین 

شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی، موفقیت ازان شما خواهد شد.به یک مسافرت داخلی خواهید رفت. یک شادی بسیار بزرگ از صحبت‌هایی که با یک آقا انجام می‌دهید دارید. در باره یک مساله یا در یک مشاجره تنش و اضطرابی زود گذر خواهید داشت.

فال شمع ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت‌های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت.  در یک کشمکش و نزاعی مختصر و اندک پیروزی با شخص شما خواهد بود. زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید

فال شمع ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

انتظار روشن شدن مساله یا مشکلی خانوادگی یا شغلی و یا مالی را دارید که با نتیجه‌ای مثبت به پایان خواهد رسید و آنچه را که در این باره انتظارش را داشتید، برای شما به خوبی تمام خواهد شد. در آینده نزدیک، از توجه احساسی شخصی نسبت به خودتان احساس خوشبختی بسیاری خواهید نمود.

فال شمع ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

از یک توانایی بالا در خودتان در آینده‌ای نزدیک بسیار بهره‌مند خواهید شد.از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه‌ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد. یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد.

فال شمع ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

از صحبت‌ها و حرف‌های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می‌شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد.  دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد.

فال شمع ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

از تنش‌ها و استرس‌ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید. گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد.در یک بانک یا موسسه معتبر سرمایه گذاری بلند مدت مالی خواهید کرد

فال شمع ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می‌شوید. به هدف و مقصودی که دارید، روز به روز و لحظه به لحظه نزدیک‌تر خواهید شد. شما شهرت و معروفیت بزرگی در آینده کسب خواهید کرد

فال شمع ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید. اگر در این مورد خاص آسان گیر باشید، کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهید رسید. در کار‌های خود (شغل) انساف موفقی هستید.

فال شمع ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

در آینده نزدیک، از توجه احساسی شخصی نسبت به خودتان احساس خوشبختی بسیاری خواهید نمود. یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است.

فال شمع ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

در یک شادی و خنده فراوان قرار خواهید گرفت. اقدام به خریدن خانه، ملک، ماشین یا یک وسیله ضروری گران قیمت برای زندگی خود خواهید کرد.

فال شمع ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

توکل به خداوند را در دشواری‌ها و سختی‌ها هرگز از دست ندهید. مطمین باشید گره بسته شما گشوده خواهد شد. پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد.

فال شمع ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

در کار‌های خود (شغل) انساف موفقی هستید. در آینده موقعیت‌های بسیار بهتری در انتظارتان خواهد بود، سعی کنید از فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی، موفقیت ازان شما خواهد شد.

tags # فال شمع ، فال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون