فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
کد خبر: ۲۴۱۸۹
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.  

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد.  

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز یکشنبه ۲۷ خرداد برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین 

نگران تندرستی و سلامتی خود نباشید، هیچ بیماری خطرناکی شما را تهدید نخواهد کرد.یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند.

فال شمع ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

در یک مجلس غم و اندوه مقداری در زحمت خواهید افتاد، اما چندان مهم نیست. در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند. اما این بحران خیلی زود‌تر از آنچه تصور می‌کنید برطرف خواهد شد.

فال شمع ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد. راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید. بسیاری از کار‌های عقب آفتاده شما انجام خواهد شد، نگران کار‌های عقب افتاده خود نباشید

فال شمع ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

موفقیت شما بواسطه تلاش و کوشش خودتان حتمی و صد درصد خواهد بود. اگر در تصمیمی تردید و دو دلی داید، در انجام آن کمی درنگ و تاخیر نمایید؛ و در زمانی مناسب‌تر و در شرایطی آرام‌تر تصمیم خود را بگیرید.  اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است.

فال شمع ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود. بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید.

فال شمع ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه‌ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت؛ و زندگی را با طعمی بسیار شسرین‌تر از قبل خواهید چشید. از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید، جبران آن در زندگی آینده تان ازفردی دیگر خواهد شد.

فال شمع ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه‌ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد. داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه‌ای در باره شخص شما می‌شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد.

فال شمع ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

با آشفتگی و اغتشاش‌های فکری خود را درگیر نسازید، زیرا جسم و روح شما بسیار حساس و شکننده است. در ارتباط با نیت خود شادی زیادی خواهیدداشت و رسیدن به این نیت یا خواسته زندگی فردی یا اجتماعی شما را بطوری کلی به سمتی مثبت دگرگون خواهد کرد.

فال شمع ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

 در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت. ممکن است آ منطقه خوش آب و هوا باشد. یک کادو دریافت می‌کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد. یک ماجرا یا اتفاق تازه در خانواده شما روی خواهد داد که بسیار خوشایند است.

فال شمع ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

تعصب یا قهر یا کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می‌کنید، اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد. شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد. اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد

فال شمع ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است. از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراس دارید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد. ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می‌کند. اما شما به این ترس با موفقیت غلبه خواهید کرد.

فال شمع ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

فردی حسود، خود خواه و بد خواه یک حق شما یک بدی و نا مهربانی می‌کند. اما کاری از پیش نخواهد برد. در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید.

tags # فال شمع ، فال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون