کد مورس جدید همستر کامبت برای امروز یک‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ + ویدئو ی راهنمای دریافت

کد مورس جدید همستر کامبت برای امروز یک‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ + ویدئو ی راهنمای دریافت
کد مورس یک قابلیت جذاب در بازی تلگرامی همستر کمبات است که با واردکردن آن می‌توانید روزانه بدون زحمت خاصی ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه رایگان پاداش بگیرید.
کد خبر: ۲۴۲۴۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳

کد مورس یک قابلیت جذاب در بازی تلگرامی همستر کمبات است که با واردکردن آن می‌توانید روزانه بدون زحمت خاصی ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه رایگان پاداش بگیرید. واردکردن این کد در بازی ساده است، اما ترفند‌هایی دارد که در این مطلب آموزش می‌دهیم.

کد مورس امروز27 خرداد همستر کامبت

کد مورس امروز همستر کامبت کلیدواژه NFT است.

نحوه وارد کردن کد NFT:

کد مورس جدید همستر کامبت برای امروز یک‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ + ویدئو
دستور داخل تصویر را از چپ به راست اجرا کنید

نحوه وارد کردن رمز همستر کامبت

برای واردکردن کد مورس در همستر کامبت، لازم است ابتدا در صفحه اصلی بازی دو بار روی بخش Earn per tap بالا سمت چپ صفحه بزنید تا رنگ سکه شما مانند تصویر زیر به قرمز تغییر کند. بعد از این کار می‌توانید مطابق راهنمای بالا، کلیدواژه امروز را وارد کنید.

کد مورس جدید همستر کامبت برای امروز یک‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ + ویدئو

برای وارد کردن هر علامت • یک بار روی سکه بزنید و به ازای هر علامت _ یک بار انگشت خود را (کمی طولانی‌تر از یک ضربه) روی سکه نگه دارید. با وارد کردن کد به‌صورت درست، پیام The code is cracked به شما نمایش داده می‌شود و موجوی سکه‌های شما یک میلیون واحد بیشتر خواهد شد. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید ویدئو زیر را ببینید. توجه داشته باشید که در این ویدئو کد ETHEREUM به‌عنوان نمونه وارد شده که با رمز امروز همستر کمبات متفاوت است.

یک راه دیگر برای دریافت سکه رایگان در همستر کمبات، پیداکردن کارت‌های روزانه است. برای این کار می‌توانید مطلب کارت‌های امروز همستر کامبت را بخوانید.

کد مورس همستر کامبت را از کجا پیدا کنیم؟

کد مورس یا رمز روزانه همستر کامبت هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تغییر می‌کند. کلمه مربوط به رمز هر روز، اغلب یکی از واژه‌های مرتبط با بازی همستر کامبت یا دنیای ارز‌های دیجیتال است که حدس‌زدن آن چندان دشوار نیست. با این حال، می‌توانید با مراجعه به همین مطلب پس از انتشار کد مورس جدید، آن را پیدا و در بازی وارد کنید.

برای واردکردن کد مورس همستر چقدر زمان داریم؟

همان‌طور که گفته شد، کد‌های مورس همستر کامبت به‌صورت روزانه تغییر می‌کنند. بنابراین، برای وارد کردن هر رمز همستر کامبت تنها ۲۴ ساعت فرصت دارید و پس از انتشار کد جدید، کد قبلی منقضی خواهد شد؛ یعنی ربات بازی دیگر آن را از شما نمی‌پذیرد.

کد مورس چیست؟

کد مورس یک روش قدیمی برای انتقال پیام است که در آن به جای حروف از یک رشته متشکل از نشانه‌های بلند و کوتاه (ـ و •) استفاده می‌شود. این روش انتقال پیام در گذشته برای ارتباط از طریق تلگراف نیز کاربرد داشت. تصویر زیر راهنمای کامل حروف الفبای انگلیسی بر اساس کد مورس است. با کمک این راهنما، فقط با دانستن رمز هر روز همستر می‌توانید آن را در بازی وارد کنید.

کد مورس جدید همستر کامبت برای امروز یک‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ + ویدئو

منبع: نوبیتکس

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون