فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
کد خبر: ۲۲۸۸۴
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.  

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد.  

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز  سه شنبه ۱۵ خرداد  برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین 

در یک بانک یا موسسه معتبر سرمایه گذاری بلند مدت مالی خواهید کرد . شما شهرت و معروفیت بزرگی در آینده کسب خواهید کرد. شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد. اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد.

فال شمع ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه‌ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت؛ و زندگی را با طعمی بسیار شسرین‌تر از قبل خواهید چشید.. یک ماجرا یا اتفاق تازه در خانواده شما روی خواهد داد که بسیار خوشایند است.

فال شمع ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

 در ارتباط با نیت خود شادی زیادی خواهیدداشت و رسیدن به این نیت یا خواسته زندگی فردی یا اجتماعی شما را بطوری کلی به سمتی مثبت دگرگون خواهد کرد. یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

فال شمع ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

 ارتباط خود را با خداوند محکمتر کنید. جانب احتیاط را رعایت کنید، مراقب جوانب کارتان بوده و با اندیشه عمل کنید. بی گدار به آب نزنید..

فال شمع ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

در یک کشمکش و نزاعی مختصر و اندک پیروزی با شخص شما خواهد بود . از عشق‌های مجازی و شرارت‌های آن بر حذر باشید. یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود.

فال شمع ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

 دور همی یا مهمانی و شادی‌های خانوادگی، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهیدداشت. در یک شادی و خنده فراوان قرار خواهید گرفت. موفقیت شما بواسطه تلاش و کوشش خودتان حتمی و صد درصد خواهد بود.

فال شمع ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

رسیدن به سرمایه‌ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید.. آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود.

فال شمع ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

 در کاری که در پیش گرفته اید، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد. شخصی هست که شما را در رفتار و گفتار مثبتی که دارید الگو و نمونه قرار داده است. این شخص از نزدیکان و دوستان شما می‌باشد..

فال شمع ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

 شادی زندگی، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست. بهترین کارت برای هر نیت که دارید صد درصد به تحقق نزدیک خواهد گشت. اقدام به خریدن خانه، ملک، ماشین یا یک وسیله ضروری گران قیمت برای زندگی خود خواهید کرد..

فال شمع ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

 از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه‌ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد. زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید.

فال شمع ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید. در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید.

فال شمع ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

 با آشفتگی و اغتشاش‌های فکری خود را درگیر نسازید، زیرا جسم و روح شما بسیار حساس و شکننده است. از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراس دارید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد. ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می‌کند. اما شما به این ترس با موفقیت غلبه خواهید کرد.

tags # فال شمع ، فال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون