فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
کد خبر: ۲۲۶۶۳
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.  

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد.  

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز  یکشنبه ۱۳ خرداد  برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین 

 از یک توانایی بالا در خودتان در آینده‌ای نزدیک بسیار بهره‌مند خواهید شد. با یک فرد جدید دوست و آشنا می‌شوید و روابط دوستانه خود را گسترش خواهید داد. آن را به فال نیک بگیرید.

فال شمع ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

 یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است. مراقب یک خسارت مالی یا گم شدن شی در خانه خود باشید.

فال شمع ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

 رسیدن به سرمایه‌ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید.. در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت‌های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت..

فال شمع ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

نزد شخصی مقام دار و کاردان به کار مشغول خواهید شد که با موفقیت و پیروزی فراوانی همراه خواهد بود. خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید.

فال شمع ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

درباره آنچه نیت شماست و هدفی که دارید، علیرغم مخالفتی که ممکن است باشد، شما با مقاومت به پیش خواهید برد. اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است. به دیگران متکی نباشید.

فال شمع ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

عشق شما نسبت به یک شخص، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکم‌تر خواهد ساخت. روابط عاشقانه و احساسی خواهید داشت.

فال شمع ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

 از یک شرایط نا مساعد و نا هموار، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده‌ای دست خواهید یافت.. بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید.

فال شمع ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

 در مورد نیت قلبی تان شادی زیادی به شما روی خواهد آورد. به یک تولد، عروسی یا مهمانی با شکوه دعوت خواهید شد..

فال شمع ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید. شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید..  

فال شمع ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جایی می‌خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید، با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد. در مساله یا موضوعی با شخصی خردمند به مشورت خواهید پرداخت که نتیجه امیدوار کننده و مثبتی برای شما به دنبال دارد.

فال شمع ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال، بسیار به نتیجه‌ای مثبت منتهی خواهد شد. یک ماجرا یا اتفاق تازه در خانواده شما روی خواهد داد که بسیار خوشایند است.

فال شمع ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

 کودک یا بچه‌ای در کنارتان یا نزدیکانتان هست، به او کمک کنید تا نسبت به شما و مسایل اطرافش حس بهتری داشته باشد. اقبال شما هرچه در زندگی جلو‌تر می‌روید بلند‌تر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت‌تر خواهید بود.

tags # فال شمع ، فال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: