فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳

فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳
در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
کد خبر: ۲۲۲۲۴
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.  

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد.  

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز چهارشنبه ۹ خرداد برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۹ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین 

بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه‌ای عالی همراه است. تردید به خود راه ندهید.   شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد. اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد.

فال شمع ۹ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

پیغامی که حامل شادی و سعادت فراوان برای شماست، به شما خواهد رسید. یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود. در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید، بی احتیاط عمل نکنید. خداوند از شما حمایت خواهد کرد.

فال شمع ۹ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

کسی در کار شما مخالفت می‌کند یا با عقیده شما در باره موضوعی به تعارض می‌پردازد. اما نهایتا پیروزی و برد برای شماست. با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد.

فال شمع ۹ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

نزد شخصی مقام دار و کاردان به کار مشغول خواهید شد که با موفقیت و پیروزی فراوانی همراه خواهد بود.   با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد.

فال شمع ۹ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جایی می‌خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید، با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد. یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است. نگران پولی از دست رفته هستید. نگران نباشید این پول به شما خواهد رسید.

فال شمع ۹ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

در آینده نزدیک، از توجه احساسی شخصی نسبت به خودتان احساس خوشبختی بسیاری خواهید نمود. شرایط زندگی شما به یکباره و ناگهانی به شرایطی بسیار عالی تبدیل خواهد شد و به یک مقام بالا و موقعیتی برجسته نایل خواهید شد.

فال شمع ۹ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

روابط عاشقانه و احساسی خواهید داشت. دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد. در آینده مدتی را در خارج از کشور اقامت خواهید داشت.

فال شمع ۹ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است. به دیگران متکی نباشید. شخصی ممکن است در یکی از کار‌هایی که شما انجام می‌دهید، ایراد یا انتقادی نسبت به کار شما داشته باشد که باید به راحتی آن را پذیرا باشید.

فال شمع ۹ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

 جایی می‌خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید، با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد . نگرانی در رابطه با مشکل کوچکی که دارید بزودی برطرف خواهد شد. کارت مراد. شما صد درصد به انچه در نیت دارید خواهید رسید.

فال شمع ۹ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

نگران تندرستی و سلامتی خود نباشید، هیچ بیماری خطرناکی شما را تهدید نخواهد کرد. به آموختن حرفه‌ای جدید خواهید پرداخت. رسیدن به سرمایه‌ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید.

فال شمع ۹ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

 در یک کشمکش و نزاعی مختصر و اندک پیروزی با شخص شما خواهد بود. فرصت‌هایی استثنایی در زندگی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت که خودتان از آن تعجب خواهید کرد.

فال شمع ۹ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

در یک گردهمایی بزرگ شرکت خواهید کرد که این موضوع بسیار به نفع شماست. اقدام به خریدن خانه، ملک، ماشین یا یک وسیله ضروری گران قیمت برای زندگی خود خواهید کرد.  در مورد نیت قلبی تان شادی زیادی به شما روی خواهد آورد.

tags # فال شمع ، فال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون