آخرین آرزوی مودریچ در رئال مادید

آخرین آرزوی مودریچ در رئال مادید
ستاره کروات رئال مادرید تاکید کرد که می‌خواهد مانند تونی کروس با پیراهن رئال از میادین خداحافظی کند. او ابراز امیدواری کرد که توپ طلا به کروس برسد.
کد خبر: ۲۲۱۹۰
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

لوکا مودریچ یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ باشگاه رئال مادرید است که از سال ۲۰۱۲ در این تیم بازی می‌کند.

مودریچ یکی از بازیکنانی است که قرارداد او در تابستان به پایان می‌رسد و هنوز وضعیت او برای فصل بعد مشخص نشده است.

به نوشته اسپورت، مودریچ درباره وضعیت خود و تمدید قراردادش با رئال گفت: تصمیم خود را برای فصل بعد گرفته‌ام، اما فعلا نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا در این زمینه صحبت خواهم کرد. من همواره گفته‌ام که می‌خواهم در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کنم. این چیزی است که واقعا می‌خواهم و به آن علاقه دارم.

این بازیکن کروات ادامه داد: رئال مادرید خانه و زندگی من است. خداحافظی از فوتبال با پیراهن رئال مادرید مانند یک رویا برای من خواهد بود. من هم می‌خواهم مانند تونی کروس چنین لحظه‌ای را تجربه کنم. 

مودریچ درباره این سوال که دوست دارد توپ طلا در سال جاری به کدام بازیکن برسد؟ گفت: دوست دارم به بازیکنی از رئال مادرید برسد. اگر قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا شویم بازیکنی از رئال توپ طلا را به دست می‌آورد و گزینه‌های من وینیسیوس، بلینگام و تونی کروس هستند البته نه با این ترتیب. به خاطر رابطه نزدیک و دوستانه‌ای که با تونی کروس دارم و سال‌های زیادی که در کنار هم بودیم دوست دارم که توپ طلا به او برسد. امیدوارم که کروس توپ طلا را ببرد.

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون