مشکل بارسا ژاوی نیست، رئال مادرید است!

مشکل بارسا ژاوی نیست، رئال مادرید است!
کیکه سانچز فلورس، سرمربی سویا، اظهارات جالبی را درباره رفتار بارسلونا با ژاوی مطرح کرد.
کد خبر: ۲۲۰۰۳
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

سویا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا روبروی بارسلونا به میدان رفت و با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم شکست خورد تا فصل پرفراز و نشیب و دشواری که پشت سر گذاشت را با یک باخت دیگر به پایان رسانده باشد.

این آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا بود و او که با تصمیم مدیران این باشگاه از این سمت برکنار شده است، از فصل آینده سرمربی این تیم نخواهد بود و سانچز فلورس اظهارات جالبی را پس از قبول شکست برابر بارسا درباره این اتفاقات و تغییرات روی نیمکت حریف با خبرنگاران مطرح کرد.

سرمربی سویا در این باره گفت: «از نظر من ژاوی مرد صادقی است که هر چیزی را که به آن فکر می‌کند و هر احساسی که دارد به زبان می‌آورد و هیچ چیزی را در خودش پنهان نمی‌کند. من او را به عنوان یک بازیکن بسیار تحسین می‌کردم و پیش از این هم حقیقت و احساسی که دارم را به او گفته بودم.

من به او گفته بودم که او دوران گذار بسیار دشواری دارد و من ارزش کاری که انجام داده است را می‌دانم. واقعا برای این حقیقت که او سال گذشته توانست بارسلونا را قهرمان لیگ کند ارزش بسیاری قائل هستم. بارسلونا مشکل بزرگی دارد که ژاوی نیست، رئال مادرید است. من این حرف را مانند کسی که در خیابان با آنها ملاقات کرده است می‌گویم و با آرامش و صداقت تذکر می‌دهم.»

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون