فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
کد خبر: ۲۰۸۳۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.  

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد.  

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

یک هدیه بزرگ و گران قیمت برای شرکت در یک ضیافت یا مهمانی مجلل خواهید خرید. نزد شخصی مقام دار و کاردان به کار مشغول خواهید شد که با موفقیت و پیروزی فراوانی همراه خواهد بود.

فال شمع ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

در مساله یا موضوعی با شخصی خردمند به مشورت خواهید پرداخت که نتیجه امیدوار کننده و مثبتی برای شما به دنبال دارد.

فال شمع ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

 بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه‌ای عالی همراه است. تردید به خود راه ندهید.

فال شمع ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید. شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد. اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد.

فال شمع ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

از حادثه یا خطری جزیی به طور کامل و به موقع نجات پیدا می‌کنید. یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود.

فال شمع ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

عشق شما نسبت به یک شخص، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکم‌تر خواهد ساخت. جانب احتیاط را رعایت کنید، مراقب جوانب کارتان بوده و با اندیشه عمل کنید. بی گدار به آب نزنید.

فال شمع ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید، بی احتیاط عمل نکنید. خداوند از شما حمایت خواهد کرد. شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت.

فال شمع ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

صحبت‌هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد.

فال شمع ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت‌های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت.

فال شمع ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند. بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید.

فال شمع ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد. در یک مجلس غم و اندوه مقداری در زحمت خواهید افتاد، اما چندان مهم نیست.

فال شمع ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

یک پیشنهاد عشقی به شما خواهد شد، پاسخ بدان به رای و نظر خودتان بستگی دارد. سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود.

tags # فال شمع ، فال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون