(ویدئو) فرد مرموز متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد

(ویدئو) فرد مرموز متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
زهره فکورصبور در ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۴۳ سالگی درگذشت. منابع رسمی علت مرگ او را اعلام نکردند اما منابع غیر رسمی ازخودکشی او با قرص خبر داده بودند.
کد خبر: ۱۹۷۸۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳

زی‌سان- وکیل مرحوم «زهره فکور صبور» از بازداشت محمدرضا نجاتی اسلاملو به اتهام قتل این بازیگر سینما و تلویزیون خبرداد.

به گزارش زی‌سان، حسین شاهرخی وکیل مرحوم «زهره فکور صبور» در صفحه اینستاگرام خود ضمن انتشار ویدئویی، اعلام کرد: پس از انتشار خبر محکومیت فرد مرموز در پرونده مرحوم زهره فکور صبور به لطف پروردگار طی عملیات ویژه مامورین خدوم نیروی انتظامی «محمدرضا نجاتی اسلاملو» ظرف ۲۴ ساعت در مخفیگاه خود شناسایی و‌ دستگیر شد.

وی ادامه داد: ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی و تمام کسانی که از این فرد شکایت یا ادعایی دارند درخواست می‌شود ظرف ۴۸ ساعت آینده به کلانتری ۱۲۹ جامی و یا دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه نمایند.

زهره فکورصبور در ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۴۳ سالگی درگذشت. منابع رسمی علت مرگ او را اعلام نکردند اما منابع غیر رسمی ازخودکشی او با قرص خبر داده بودند اما چند وقت پس از مرگ این بازیگر سینما و تلویزیون شایعات درباره نقش یک مرد در مرگ زهره فکور صبور منتشر شد. جزییات زیادی در این رابطه در دست نیست اما برخی رسانه‌ها می‌گویند این مرد، از فکورصبوراخاذی کرده و او را تشویق به خودکشی کرده است. 

(ویدئو) فرد مرموز متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون