فال ابجد امروز سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲

فال ابجد امروز سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲
فال ابجد امروز سه‌شنبه ۵ دی را می‌توانید در ادامه متن تهیه شده مطالعه کنید و از طالع خود در آینده مطلع شوید.
کد خبر: ۱۸۹۳
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴

فال ابجد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین فال‌ها روزانه محل ارجاع افراد زیادی است. بر خلاف تصورات در عصر جدید، باور به طالع‌بینی و فال همچنان در میان بسیاری از جامعه وجود دارد. 

به گزارش «زی‌سان»، فال ابجد که از آن به عنوان فال چوپ نیز یاد می‌شود، به دلیل قدمت تاریخی در میان ایرانیان بسیار محبوب و پرمراجعه است. بسیاری از افراد بسیار مشتاق هستند که در مورد آینده خود بدانند یا حداقل اقبال روزانه خود را از درون روابط پیچیده جهان هستی ببینند. 

فال حروف ابجد از قدیم الایام کاربرد فراوانی داشته است. حروف ابجد قالبی برای ارزش‌گذاری عددی و مرتب کردن حروف عربی است که مخصوصا در قدیم کاربرد‌های زیادی در علوم غریبه، نجوم، عرفان و طالع بینی بسیار مورد توجه بود. حروف ابجد بر پای اولیه خط فنیقی به هر کدام از حروف یک ارزش عددی می‌دهد. یعنی از مجموع ۲۸ حرف الفبای زبان عربی، اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ قابل ارائه است. 

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسان‌تر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ». البته حروف ابجد کاربرد‌های فراونی نیز دارد که ازجمله آن‌ها صفحه‌بندی (ترتیب‌بندی)، رمزگذاری، موسیقی، اسطرلاب، نجوم و عرفان است. 

در موضوع طالع بینی با حروف ابجد، هر ماه طالع خاص خود را دارد. این ماه‌ها عبارتند از: برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از: «حمل، ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو و حوت. 

با این تفاسیر در ادامه فال ابجد امروز پنجم دی برای متولدین ماه‌های مختلف سال ارائه شده است. 

فروردین: ج آ آ

به آنچه نيت كرده‌اي مي‌رسي اما بايد منتظر بماني. ارز اعمال بد دوري كن تا از غم و رنج در امان بماني. از فكر بد و پول حرام دوري كن، خداوند روزي تو را به تو حواله كرده است. به زودي يك خبر خوشحال كننده به تو مي رسد كه تغييراتي در زندگي تو به وجود مي‌آورد اگر در همه امور به خداوند توكل كني به مقصودت مي‌رسي.

اردیبهشت: ب آ ب

نيتت بر آورده مي‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت مي‌رسي اگر بيمار هستي بهبود پيدا مي‌كني. اگر قصد معامله و خريد وفروش داري ازآن سود خواهي برد اگر قصد سفر تجاري داري سود بخش خواهد بود خلاصه اينكه هر قصد و نيتي كه داري به آن عمل كن چون طالعت سعد است و همه چيز بر وفق مراد تو خواهد بود.

خرداد: آ آ ج

از خصومت دست بردار اگر قصد انجام كاري ناصواب داري، يا فكري بد در سر داري از آن دست بردار. از كسي كه چشماني كبود و رنگي سرخ دارد دوري كن. كسي از تو رنجور شده بايد از او دلجويي كني. اگر خواسته و آرزويي داري تا ده روز آينده به آن مي‌رسي. صدمه اي متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد از فكر بد ، پول و در آمد حرام دوري كن. در همه ي كارها به خدا توكل كن.

تیر: ج آ ج

به آنچه كه نيت كرده‌اي مي‌رسي اما بايد صبر داشته باشي كسي در پي بدگويي و صدمه زدن به توست اما موفق نمي شود . اين روزها ناداني مي كني و به اندرز و نصايح ديگران توجه نمي كني در اين فكر هستي كه عاقبت كارت چه مي شود. اگر صبر كني كارت سر و سامان مي گيرد؛ اگر قصد انجام كاري را داري چند روزي دست نگهدار.

مرداد: آ ب د

به زودي از طرف شخص بزرگي كمك مي شوي و گشايشي در كارت پيدا مي شود و توفيقاتي نصيب تو مي شود. از آسيب بدخواهان دور مي ماني و دوستان نيز با تو صميمي تر مي شوند. اگر قصد سفر داري انجام بده اگر قصد ازدواج براي خودت يا كسي داري، يا قصد انجام كار يا معامله‌اي داري، انجام بده. بخت با شما يار است. فرزند صالحي نصيب شما مي‌شود كه قدمش براي شما خير است. از مال حرام پرهيز كن. در نماز كاهلي نكن مراقب افكار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوي.

شهریور: ب د د

بهتر است از اين خواسته و نيتي كه داري منصرف شوي تا آسيبي متوجه تو نشود. فعلا بهتر است دست به كاري نزني چون در موقعيت خوبي نيستي به زودي اين موقعيت نيز تغيير خواهد كرد. تو هم دوست و هم دشمن زياد خواهي داشت. بايد مراقب آنها باشي تا در كارت فتنه نكنند. اگر كسي تو را نصيحتي كرد آن را بپذير.

مهر: آ آ ب

اگر بيمار هستي به زودي سلامت خود را باز مي يابي و از سلامت و تندرستي بر خوردار مي شوي. به زودي زندگي خوبي با خانواده ات خواهي داشت در كار و معامله سود خوبي نصيب تو مي شود. يكي از كساني كه به او نيكي مي كني به تو بدي مي كند. اما از كار خود پشيمان مي شود، چون غوخوار توست. اگر قصد سفر داري برو سفر خوبي خواهي داشت اگر چيزي را از دست داده اي به زودي به دست خواهي اورد اگر مسافري داري به زودي باز ميگردد اگر كسي از نزديكانت در زندان باشد به زودي آزاد مي شود. اگر خواسته اي داري به زودي بر آورده مي شود. از كارهاي بد حذر كن و در انجام كارهاي خير پيش قدم باش به خاطر انجام يك كار خوب و خير بر سر زبان‌ها مي افتي. از جايي كه انتظار نداري پول يا چيزي به شما مي رسد پس خداوند را شكر گذار باش.

آبان: آ ب آ

ايمانت را قوي كن آنچه را كه آرزو و انتظار داري از خداوند طلب كن. به زودي كارهايت سر و سامان مي گيرد و به مرادت می رسي. البته با همت و اراده خودت. از آنچه كه مي ترسي، در امان هستي به خداوند توكل كن.

آذر: آ ج د

هر نيت و قصدي كه داري بر آورده خواهد شد، چه مادي و چه معنوي . به زودي پول، ملك يا مقامي به دست مي آوري. كسي قصد صدمه زدن به شما را دارد، موفق نمي شود ولي مراقب باش چون آدم حيله گري است. اگر چيزي را از دست داده اي دوباره به دست مي آوري. اگر قصد انجام كاري داري، دو دل نباش. آن كار را انجام بده چون به مقصود مي رسي.

دی: ب ب ج

اين قصد و. نيتي كه داري هيچ نفعي برايت ندارد. بهتر است از اين نيت و خواسته دست برداري از كارهاي بد و حرام پرهيز كن و به حلال قناعت كن. در كارت گشايش خوبي پيدا خواهد شد. اگر مراقب افكار و نياتت باشي. در زندگي صبر پيشه كن و به خداوند اميدوار باش.

بهمن: ب د د

بهتر است از اين خواسته و نيتي كه داري منصرف شوي تا آسيبي متوجه تو نشود فعلا بهتر است دست به كاري نزني چون در موقعيت خوبي نيستي به زودي اين موقعيت نيز تغيير خواهد كرد. تو هم دوست و هم دشمن زياد خواهي داشت. بايد مراقب آنها باشي تا در كارت فتنه نكنند. اگر كسي تو را نصيحتي كرد آن را بپذير.

اسفند: د آ ب

در اين نيت كه كرده اي هيچ خيري نيست. ازآن چشم پوشي كن اگر رنج و آسيبي به تو رسيده است به خاطر چشم زخم است بايد صبر كني تا گره كارت باز شود. با كسي در اين مورد صحبت نكن و از خصومت بپرهيز. به زودي تغيير محسوسي در زندگيت پديد مي‌آيد به خداوند توكل كن و منتظر بمان.

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون