مردان متولد این ماه‌ها هرگز خیانت نمی‌کنند!

مردان متولد این ماه‌ها هرگز خیانت نمی‌کنند!
اگر می‌خواهید بدانید مردان متولد کدام ماه وفادار هستندو خیانت نمی‌کنند مطلب زیر را بخوانید.
کد خبر: ۱۶۱۰
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

زی‌سان: در رقص آسمانی عشق، برخی از ماه‌های سال با وفاداری بی دریغ می‌درخشند. اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که کدام ماه‌های سال کمتر خیانت می‌کنند، برای کشف سرنخ‌های کیهانی که این قلب‌های وفادار را راهنمایی می‌کند، ادامه مطلب را بخوانید.

+ بیشتر بخوانید: دلایل خیانت مردان

متولدین اردیبهشت

به گزارش زی‌سان؛ در قلمرو وفاداری، برج ثور یا اردیبهشتی مانند گاو نر ایستاده است؛ تزلزل ناپذیر و متعهد. متولدین اردیبهشت که توسط زهره، سیاره عشق اداره می‌شود، برای ثبات و امنیت ارزش قائل است. هنگامی که آن‌ها همتای کیهانی خود را پیدا کردند، برای مدت طولانی در آن رابطه هستند. وفاداری در رگ‌های خاکی آن‌ها جاری است و آن‌ها را شریکی ثابت قدم در سفر عشق می‌کند.


+ بیشتر بخوانید: متولدین هر ماه چگونه عاشق می‌شوند؟

متولدین تیر

تیرماهی‌ها که توسط ماه اداره می‌شوند، تجسم پرورش عشق است. وفاداری آن‌ها از پیوند عمیق آن‌ها با خانواده و سنت ناشی می‌شود. تعهدی که آن‌ها می‌بندند، پیوندی است که در ستاره‌ها حک شده است. متولدین تیر به دنبال امنیت عاطفی هستند و خیانت برخلاف میل ذاتی آن‌ها برای داشتن یک رابطه پایدار و هماهنگ است.

+ بیشتر: عنصر ماه تولدتان را می‌دانید؟

مردان متولد این ماه‌ها خیانت نمی‌کنند! //

متولدین شهریور

شهریوری‌ها، دقیق و تحلیل گر هستند و با احساس وظیفه و فداکاری به عشق نزدیک می‌شوند. آن‌ها تحت فرمان عطارد، سیاره ارتباطات هستند و در ارتباطات باز و صادقانه رشد می‌کنند. شهریوری‌ها به توجه به جزئیات معروف هستند و آن‌ها را به شدت از عواقب خیانت آگاه می‌کند. اعتماد برای یک متولد شهریور بسیار مهم است، و آن‌ها آن را با وفاداری تزلزل ناپذیر پاسخ می‌دهند.

+ پیشنهاد: علامت زودیاک مصری شما چیست؟

متولدین دی

دی که توسط زحل منضبط هدایت می‌شود، وفاداران عمل گرا و جاه طلب زودیاک هستند. دی‌ماهی‌ها به روابط به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه می‌کنند و وفاداری آن‌ها گواهی بر تعهد آنهاست. متولد دی از ارزش سخت کوشی در عشق قدردانی می‌کند، و خیانت راهی است که بعید است از آن استفاده کنند. در پرده بزرگ وفاداری، دی ماهی رشته‌های اعتمادی را می‌دوزد که ماندگار هستند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون