سنت عجیب اولین گل استقلال در سال جدید

سنت عجیب اولین گل استقلال در سال جدید
سنت عجیب استقلال در این چند سال اخیر، بسیار عجیب بوده است: بازیکنی که اولین گل آبی‌ها در سال جدید را بزند، در پایان فصل آنها را ترک می‌کند.
کد خبر: ۱۴۳۶۶
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

این اتفاقی است که در هر ۴ سال اخیر رقم خورده و باید دید این سنت یا طلسم، همچنان ادامه پیدا می‌کند یا بالاخره نقطه پایانی بر آن گذاشته خواهد شد؟

۱۴۰۲؛ مهدی قایدی

اولین گلزن استقلال در سال ۱۴۰۲، مهدی قایدی بود. او در پیروزی ۲ صفر برابر ذوب‌آهن، گل اول آبی‌ها را زد. قایدی در پایان فصل، استقلال را ترک و به شباب الاهلی (مالک اصلی‌اش) و لیگ امارات برگشت و این بار به اتحاد کلبا قرض داده شد.

۱۴۰۱؛ محمد دانشگر

در تساوی یک یک استقلال در خانه سپاهان، دانشگر گل زد و اولین گلزن استقلال در سال ۱۴۰۱ لقب گرفت. مدافعی که در همان اولین روز‌های نقل و انتقالات تابستانی با قیمتی گزاف راهی سپاهان شد و استقلال را ترک کرد.

۱۴۰۰؛ فرشید اسماعیلی

اولین گل استقلال در سال ۱۴۰۰ مربوط است به بازی‌های متمرکز گروهی در لیگ قهرمانان آسیا و در عربستان. این گل را فرشید اسماعیلی وارد دروازه الاهلی کرد و در پایان فصل با ترک استقلال راهی قطر شد تا برای العربی بازی کند.

۱۳۹۹؛ روزبه چشمی

سال جدید برای استقلال از تیر ماه استارت خورد و آنها در اهواز با فولاد بازی کردند و ۲ یک شکست خوردند. روزبه چشمی در این بازی گل زد و در پایان فصل با ترک استقلال به ام‌صلال پیوست و در لیگ ستارگان قطر بازی کرد.

منبع: فوتبالی

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون