بیمارستان نیکان کجاست و چه خدماتی دارد؟ / با بیمارستان چند شعبه و همه‌کاره نیکان آشنا شوید

بیمارستان نیکان کجاست و چه خدماتی دارد؟ / با بیمارستان چند شعبه و همه‌کاره نیکان آشنا شوید
بیمارستان نیکان کجاست و چند بیمارستان نیکان داریم؟ آیا مجموعه بیمارستان‌های نیکان با تامین اجتماعی قرار دارند؟ سوالات بسیار دیگری درباره بیمارستان جامع چندشعبه‌ای نیکان وجود دارند که قرار است در این مطلب و مطالب دیگر به آن‌ها پاسخ دهیم.
کد خبر: ۱۲۲۷
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

بیمارستان نیکان تهران کجاست؟ بیمارستان نیکان برای چیست؟ این بیمارستان چند شعبه دارد و چندتا بیمارستان نیکان داریم؟ آیا مجموعه بیمارستان‌های نیکان با تامین اجتماعی قرار دارند؟ و سوالات بسیار دیگری درباره بیمارستان جامع چندشعبه‌ای نیکان وجود دارند که قرار است در این مطلب و مطالب دیگر زی‌سان به آن‌ها پاسخ دهیم.

مرکز درمانی پزشکی نیکان در یک نگاه

در حال حاضر یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان‌ها در پایتخت ایران بدون شک بیمارستان نیکان است. موسسان این بیمارستان، تلاش کرده‌اند تا شعبه‌های مختلفی از آن را در سراسر تهران تاسیس کنند. این اقدام باعث شده که بیماران چه در شرق تهران باشند و چه در غربِ شهر، با صرف زمان اندکی به این مرکز درمانی، پزشکی و جراحی برسند.

بیمارستان نیکان البته یک بیمارستان خصوصی است و هزینه خدمات در آن بالاتر از بیمارستان‌های دولتی است. با این حال کیفیت و تنوع آن می‌تواند برای خیلی‌ها جالب توجه باشد.

گروه درمانی نیکان همچنین تلاش دارد تا مسئولیت اجتماعی‌اش را گسترش دهد و خدمات سلامت و دیگر خدمات مثل تاسیس مدرسه و کمک به زلزله‌زدگان و... را در مناطق محروم هم به ایرانیان ارائه کند.

+ پیشنهاد مطالعه: ارزان‌ترین بیمارستان‌های چشم پزشکی کجا هستند؟

در بیمارستان‌های نیکان چه خدماتی ارائه می‌شود؟

به طور کلی، این بیمارستان در همه زمینه‌ها خدماتی را ارائه می‌کند. شما همان‌طور که می‌توانید دکتر زنان بیمارستان نیکان را ملاقات کنید، می‌توانید در آزمایشگاه بیمارستان نیکان آزمایش دهید و خدمات تصویرداری پزشکی هم بگیرید. از دکتر اورولوژی بیمارستان نیکان گرفته تا بهترین متخصص قلب بیمارستان نیکان، همگی در دسترس هستند؛ بنابراین چه شرق تهران باشید و چه غرب آن، هدف نیکان بی‌نیاز کردن شما در حوزه پزشکی و سلامت است.

بیمارستان نیکان کجاست و چه خدماتی دارد؟ / با بیمارستان چند شعبه و همه‌کاره نیکان آشنا شوید

لیست پزشکان بیمارستان‌های نیکان را کجا می‌توان دید؟

این بیمارستان پزشکان متبحر و متخصص زیادی دارد که نام بردن از همه آن‌ها در حوصله این متن نیست. اما دسترسی به اسامی دکتر‌های بیمارستان نیکان خیلی ساده است، کافی است سری به سایت بیمارستان بزنید. از متخصصین بیهوشی گرفته تا متخصص بیماری‌های کودکان، همگی در آن معرفی شده‌اند. 

بیمارستان نیکان چند شعبه دارد؟

این بیمارستان ۵ شعبه دارد. بیایید ببینم هر کدام از آن‌ها کجاست و چه خدمات سلامت و پزشکی را می‌توان در آن‌ها دریافت کرد.

بیمارستان نیکان غرب

بیمارستان نیکان غرب یکی از پر مراجعه‌ترین بیمارستان‌های تهران است. به عنوان یکی از مراکز پزشکی عضو گروه نیکان، یکی از مدرن‌ترین مراکز درمانی ایران است که با معماری نوین، پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات درمانی و بکارگیری مجرب‌ترین اساتید پزشکی و کادر درمانی کشور از بالاترین استاندارد‌های پزشکی و درمانی برخوردار است.

اطلاعات کامل درباره نیکان غرب را در لینک زیر بخوانید:

صفر تا صد نوبت‌دهی بیمارستان نیکان غرب + آدرس، گرفتن نوبت و هزینه‌ها

بیمارستان نیکان کجاست و چه خدماتی دارد؟ / با بیمارستان چند شعبه و همه‌کاره نیکان آشنا شوید

بیمارستان نیکان اقدسیه + اطلاعات کامل

بیمارستان نیکان اقدسیه به عنوان یکی از مراکز اصلی مجموعه بیمارستان نیکان، روزانه پذیرای بیماران داخلی و خارجی بسیاری است. هزینه بستری و درمان در بیمارستان نیکان اقدسیه با توجه به این‌که یک مرکز درمانی خصوصی محسوب می‌شود، نسبتا بالا محسوب می‌شود.

این شعبه از نیکان نیز در زمینه گردشگری سلامت فعالیت جدی دارد و با توجه به مجهز بودن بخش‌های بستری به آخرین تکنولوژی‌های، ایجاد فضای مناسب اقامتی برای بیمار، وجود متخصصان و پزشکان مسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسوی در این راستا موفق بوده است.

با شعبه اقدسیه بیمارستان نیکان آشنا شوید.

بیمارستان نیکان شرق | دسترسی و شرایط

بیمارستان نیکان شرق که بیمارستان نیکان سپید هم به آن گفته می‌شود، یک مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی است. هزینه بستری و درمان در بیمارستان نیکان نیایش با توجه به این‌که یک مرکز درمانی خصوصی محسوب می‌شود، نسبتا بالا است. بیمارستان نیکان شرق با بیمه تامین اجتماعی هم همکاری ندارد.

از اینجا همه اطلاعات لازم را درباره بیمارستان نیکان شرق کسب کنید.

بیمارستان نیکان نیایش

بیمارستان نیکان نیایش یک از شعب مجموعه بیمارستان‌های نیکان است. این بیمارستان، حوزه‌های تخصصی و فوق تخصصی خدمات ارائه می‌دهد و روزانه پذیرای بسیاری از بیماران است.

این بیمارستان، با بخش‌های ICU و CCU، یک بخش ICU-OH و یک بخش POSTCATH و برترین امکانات و تجهیزات عکس‌برداری روز جهان، مانند رادیولوژی، CT Scan، سونوگرافی، سنجش تراکم استخوان و MRI، از مدرن‌ترین مراکز درمانی ایران است. 

مرکز جراحی‌های محدود نیکان

این مرکز از تاریخ بهمن ۱۳۹۲ در زمینی به وسعت حدود ۸۰۰ متر مربع واقع در منطقه اقدسیه (روبروی ساختمان بیمارستان نیکان) ساخته شده است.

چند سال بعد و در سال ۹۶ نیز مرکز چشم پزشکی، مرکز درمانی ناباروری و دیگر کلینیک‌های واقع در آن به صورت رسمی در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به سرانه مراکز پزشکی و درمانی، خدمت رسانی را آغاز کرده است.

مرکز جراحی نیکان ۷ طبقه، شامل کلینیک چشم پزشکی با ۳ اتاق عمل با بهترین تجهیزات پزشکی، مرکز ناباروری با ۲ اتاق عمل با انواع تجهیزات و برند‌های معروف اروپایی و همچنین ۳۰ کلینیک دیگر مانند قلب و عروق، ارولوژی، نورولوژی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، زنان و زایمان، روانشناسی سلامت، داخلی، غدد و… دارد.

درباره این مرکز چه می‌دانید؟ اینجا بخوانید.

نوبت دهی اینترنتی بیمارستان نیکان

بنابر آنچه در سایت این بیمارستان آمده است، سامانه نوبت دهی اینترنتی این کلینیک راه اندازی شده و مراجعین و بیماران می‌توانند با مراجعه به سایت و انتخاب گزینه نوبت دهی اینترنتی اقدام به دریافت نوبت آنلاین از شعب نیکان کنند.

همچنین مراجعین می‌توانند برای نوبت دهی کلینیک نیکان، با سامانه اتوماتیک تلفنی، به شماره تماس‌هایِ ۲۹۱۲۱۰۷۰-۲۹۱۲۱۰۶۰-۲۹۱۲۱۹۰۰ -۲۲۹۸۰۰۸۲ زنگ بزنند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون