(عکس) حرکت مشکوک دکو در شب صعود ژاوی و بارسا

(عکس) حرکت مشکوک دکو در شب صعود ژاوی و بارسا
دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، با همراهی جیووانی فن برونکهورست، بازیکن و مربی سابق بارسا، ورزشگاه مونتخوئیک را ترک کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۸
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

بارسلونا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و ژاوی هرناندز به یکی از اهداف مهم فصل باشگاه دست یافت. اما باشگاه با نگاهی به آینده به کار خود ادامه می‌دهد و قصد دارد جانشین ژاوی هرناندز را تا پیش از پایان فصل پیدا کند.

بارسا هنوز تصمیم نگرفته که مربی بعدی چه کسی خواهد بود و آنها همچنان به جستجو در بازار برای یافتن بهترین گزینه می‌پردازند.

دکو به عنوان مدیر ورزشی مسئول اصلی این جستجو است و دیده شدن او در کنار جیووانی فن برونکهورست در جریان بازی بارسا و ناپولی مورد توجه قرار گرفته است.

(عکس) حرکت مشکوک دکو در شب صعود ژاوی و بارسا

فن برونکهورست، بازیکن سابق بارسا بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ با سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان، ۲ لالیگا و ۲ سوپرجام اسپانیا به عنوان بازیکن بارسا، در حال حاضر مربی است، اما از نوامبر ۲۰۲۲ پس از پایان همکاری با گلاسکو رنجرز، تیم جدیدش را انتخاب نکرده است.

از آن زمان او به عنوان کارشناس ورزشی در هلند کار می‌کند، اما هنوز منتظر است تا یک پروژه جدید پیدا کند. دکو و فن برونکهورست با همراهی الخاندرو اچواریا و انریک ماسیپ شب گذشته از ورزشگاه مونتخوئیک خارج شدند.

فن برونکهورست کار خود را به عنوان مربی در فاینورد آغاز کرد و توانست در فصل ۱۷-۲۰۱۶ علاوه بر ۲ جام و ۲ سوپرجام قهرمان اردیویسه شود و سپس با رنجرز اسکاتلند قرارداد امضا کرد و با آنها در سال ۲۰۲۲ قهرمان جام اسکاتلند شد.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون